Muut ohjelmat

Areena toimii minulla ihan hyvin.

TV3 (muistaakseni siltä kanavalta ) 25.12. - 27.12.2017
Agatha Christie: Syyttäjän todistaja
Lemmenkipeyttä. UUSI KAUSI ALKAA! 1/3. Nuorista miehistä pitänyt rikas leski Emily French murhataan raa’asti kotonaan, ja teosta epäillään hänen rakastajaansa Leonard Volea. Tämä saa puolustajakseen asianajaja John Mayhew’n, joka vakuuttuu miehen syyttömyydestä ja ryhtyy päättäväisesti selvittämään asiaa. Rouva Frenchin sisäkkö on kuitenkin varma, että Vole on syyllinen ja aikoo todistaa tätä vastaan. Brittiläinen minisarja.

Jotain mukavaa seurattavaa joulunpyhien ajaksi :slight_smile:

Tuo Huuto syvyydestä on kyllä ollu hyvä.Eka jakso vaikutti etten olis jaksannu seurata,mutta hyvä että katoin,sillä son joka jaksossa ollu parempi.Tanskan kieli on vaan niin pottu suussa puhumista.

On tässä tietska-toosassa jotain vikaa tuon areenan kanssa. Katoin eilen tuon Minkä taakseen jättää pädiltä. Sen kautta on vähä mälsä kattoa, kun siinä on vanhentunut areena-ohjelma niin, ettei tekstitykset tuu (pädin ruudulta sitä onneksi ei tarvi tihrata kun voi siirtää kuvan telkkuruutuun). Onneksi olivat lontoolaisia puhujia niin hyvin sai selvää. Hyvä äänitys. Ja oikein mielenkiintoinen oli sarjan eka osa. Kiinnostavaa rikosteknistä hommaa. Mitä nyt vähän epäuskottavaa löytää joku koskematon laukku vuosikymmenien jälkeen purettujen autonosien seasta. Toivottavasti saan tämän (tietska) rakineen pelaamaan taas areenan kanssa. Pädillä alkaa olla niin paljon ikää, ettei siihen voi enää juuri mitään päivittää tai muuten lyö hanskat tiskiin koko pädi. 

Kiva että tulee tuommonen Christie-pläjäys nyt pyhinä. Voi lämmittää glögiä ja narskuttaa pipareita vilttiin kääriytyneenä ja katsoa mysteeriä

Se Agatha Christien kolmiosainen “Syyttäjän todistaja” tuleekin näköjään MTV3 kanavalta ma. 25.12 (klo. 21.12) , ti.  26.12. (klo. 20.59)  ja ke. 27.12. (klo. 21.00). Äsken katsomosta kävin tarkastamassa kun yritin etsiä sitä tän päivän ohjelmatiedoista eikä löytynyt.

Mä olen tässä tutkinut tätä mun areenan tökkimistä ja huomannut mielenkiintoisen seikan: kotimaiset sarjat pyörii ihan normaalisti. Vain ulkomaisten sarjojen kohdalla nappaa ohjelman poikki noin 15 sekunnin kuluttua. Noissa on siis jokin erilainen juttu, jonka vuoksi tietokone näpsii poikki lähetyksen. Mielenkiintoista. Harmi etten ole aikaisemmin kattonut tuota Minkä taakseen jättää ekaa ja tokaa osaa. Olisi voinut sitten katsoa suorana lähetyksenä tekstillä nyt kymmenen jälkeen sen viimeisen jakson. Toki tässä olisi aikaa äkkiä katsoa se toka osa pädillä ennen tuota telkusta tulevaa kolmatta, mutta en kyllä jaksa katsoa 3h putkeen varmaan tuota ohjelmaa. On niin pitkä toi yksittäine jakso (1,5h). 

jaa - jaa, älä luota epäluotettavaan muistiisi (vrt tiikerikakku:-)) vaan aina luotettavaan “penttiin”.
ei vaan, en saisi kovasti vitsailla huonolla muistilla. oma on perin hatara: saatan käydä kaupassa neljäkin kertaa ennen kuin muistan ostaan sen joka piti ensimmäisellä kerralla hankkia. ostos- ja muistilistoja ei kannata tehdä, kun ne unohtuu/hukkuu kuitenkin…

Katsoin aamupäivällä ekan osan Metsoloista areenassa. Varsinkin se sarjan alkuosa on hirveän huonosti muistissa (jos ollenkaan) kun oon sitä silloin 90-luvun alussa viimeksi kattonut about seiskaluokkalaisena. En edes muistanut että se on NOIN HYVÄ! Siis tottakai se oli ihan parasta mitä tuolloin telkusta tuli, mutta joskus kun kattoo jonkun vanhan klassikkosarjan uudelleen, niin se viehättävyys, mikä siinä on, liittyy siihen aikakauteen ja ympäristöihin, tavaroihin jne. Mutta tuossa juoni etenee ja on mielenkiintoinen. Näyttelijät ovat niin uskottavia rooleissaan. Kunhan ei nyt iskisi taas aivan syövyttävä kaipuu muuttaa maalle. Mulla kun on aina sellainen peruspohjavire, että täältä Helsingistä olisi muutettava pois, että olen väliaikaisesti täällä vain käymässä ja oikea koti on muualla. Vaikka olen täällä jo puolet elämästäni viettänyt. Ensi vuoden jälkeen oon asunut täällä kauemmin kuin syntymäkaupungissani (oon asunut vain näissä kahdessa kaupungissa elämässäni).

Tänään TV1 klo 17.10 Doc Martin
“Kausi 8, 1/8. Ne tutkimattomat tiet. Pariterapia on tainnut purra: Louisa ja Martin asuvat jälleen yhdessä. Kylässä on tulossa häät, joiden tiimoilta Bert saa tuhoa aikaan. Entä mikä mahtaa olla Jamesin ensimmäinen sana?”

Mä tykkäjäsin tosi palijon siitä Syyttäjän todistajasta

Tämmönenki alakaa

Mulla on siitä Syyttäjän todistajasta kattomatta vielä kaksi jaksoa. En kamalasti innostunut sen ensimmäisen osan perusteella joten ei oo ollut mitään hirveetä hinkua kattoa nopeesti niitä loppuja kahta.

Uuenvuojen yönä ei tuu mittään kattomisen arvosta. Ihimiset kuitenki valavoo niin luulis,että jottain tulis, mut mitä sitä houkkia, matoja ja toukkia

Kotiin takaisin jatkuu tällä viikolla uusin jaksoin. 

Saknad oli tosi hyä. Ois voinu kattoo pitemmästi ku vaan tunteroisen

Katsoin eilen Yle Areenasta taas uuden jakson sarjasta: ‘Minkä taakseen jättää’ Kausi 2.
Osa:1/3.“Ruoppaajat tekevät kaamean löydön”…
Miksi nuita ruumiita täytyy näissä nykyajan tv:sarjoissa näyttää ja pakottaa tuijottelemaan niin viipyillen ja näyttää ihan kaikki mätäiset yksityiskohdat vielä niin tarkkaan? Kuka niitä haluaa ihan oikeasti tuijotella? ellei ole patologiksi haaveileva?
En ainakaan minä!
Siis oikeasti piti katsoa pois ja mies luki tekstiä. Siinä vaiheessa hän ei ollut paikalla kun ne näytti sitä kauheaa näkymää, sen mättääntyneen ruumiin pesua… silloin olin ihan oikeasti todellakin yrjötä!!
Yökin monta kertaa rajusti vielä sen jälkeenkin. Johan oli etovaa ja iljettävää kuin vuohenjuusto.
Onko tosiaan ihan pakkao näyttää tämmöistä inhoralismia ja miksi?!
Katson tämäntyyppisiä englantilaisia poliissarjoja jännittävien juonenkäänteiden takia, nykyajan Amerikkalaisia opetus+murha sarjoja en katso ollenkaan ylläolevista syistä.
Vähällä on että jätän loppu sarjan väliin oli kyllä niin ällöttäviä tuokioita ettei mitään rajaa.

Minä taas voin hyvin syödä ja katsella. Isännällä loppuu syöminen siihen paikkaan. Oksut tekee pahaa telkussakin. Oikeat haavat ynnä leikkaukset näyttää televisiossa todella ällöiltä. Itse kuitenkin tykkään haavanhoidosta eikä ne ällötä yhtään. Jotenkin ovat paljon pahempia kuvattuna. Rasvaimu todella karmeaa katseltavaa.

Ei tee mullakaan pahaa katsella. Tuosta sarjasta olen tykännyt. En kroppien kuvien vuoksi vaan ihan muuten vain. Hyvin rakennettua jännitystä. Siinä rupeaa katsellessa ihan melkein tosissaan miettimään, että kuka teki ja mitä ja miksi. Uusi kausi on kuulemma tekeillä/tehty jo. Toivottavasti saadaan Suomeen.

Kauhuleffoissaki parhaita on ne missä näytetään kunnolla se ku kirveellä hutassaan ottahan tai ku puhkassaan silimä

Ja eivät tuu koskaan uniin :slight_smile:

Patolokiset tutkimukset on mielenkiintoisia, yhtään tappamista enkä väkivaltaa muutenkaan katsele, en edes uutisia.
Minusta tuo sarja oli hyvä.

On sitä monessa paikassa elämän veneessä oltu, mutta ihmis-ruumiissiin en halua ikinä turtua.
Fyysiselle kuolemalle ei mitään voi… mutta kuolemalla mässäily on mennyt jo suorastaan hävyttömiin mittasuhteisiin tv:n puolella.