Muut ohjelmat

Tänään alkaa paljon puhuttu Loistava ystäväni, Ferranten kirjoista tehty sarja. Pitää katsoa huomenna Areenasta kun oon just joogassa siihen aikaan.

Olen nähnyt tuon Loistava ystäväni, tykkäsin kovasti!

Täytyyhän se katsastaa. Kirjat koukuttivat vaikka en osaa sanoa miksi.

Flinkkilä & Tastula tänään. Hieno tunteellinen mies,  Eero Huovinen.

Durrellin perhe on taas alkanut, eka jakso on tullut toissapäivänä, perjantaina. Nähtävissä onneks Areenalla.

“Kausi 4, 1/6.
Salaperäinen vieras. Louisa on muuttanut Korfun talon täysihoitolaksi. Toistaiseksi maksavia asiakkaita on vain yksi, mutta Louisa on luottavainen tulevaisuuden suhteen. Gerry ilmoittaa perustavansa saarelle eläintarhan. Löytääkö Margo uuden uran kampaajana? T: BBC.
Perjantaisin klo 19.00, Yle TV1 - Yle Areena 21 pv”

Katsoin äsken tuon Eero Huovisen haastattelun.
Tosi koskettava.

Kattelin äsken ekan osan uudesta  “Keihäsmatkat” -sarjasta. Ihan ok viihdettä, tulee katottua kyllä toinenkin jakso. Toi ohjelmahan näkyy vaan  Nelosen Ruudun kautta.

Ärsyttää kun Skavlan tulee aina niin myöhään, eilen oli taas mielenkiintoisia vieraita, Mark Levengood, Ari Behmin vanhemmat, Mikko Paasi.

Ellan matkassa -ohjelma näkyy taas Arenalta, ainakin ‘kanavien’ kautta Teemalta.
Katsonut: Etelä Italia (historiallisesta perspektiivistä, käsitellen Normanni valloittajien retkiä) jälleen kohta katsonut erään kerran ja nythän on myös tuo uudempi kausi myöskin nähtävillä: Roomalaisten jäljillä. Kertakaikkisen mukava sarja.

Talent ohjelmassa muutaman musiikkiesityksen pilasi yleisön taputus musiikin mukana Pöh!!!

Kyllä nuo samat naamat alkaa ärsyttää. Ollaan niin mukamas….:smiley: Joka ohjelman insertissä Jorma pyörähtää pieruetin, liekö osaa muuta tanssia enää :slight_smile: ja hymyilee isosti suu auki.
Eilen katsoin Kanssa ohjelmaa, siinä ei nyt ärsyttänyt, mutta huvitti niin paljon että sitä ei kuullut Jone Nikulan puheesta muuta kuin "niinku, niinku, niinku​. Ollanko liiankriittisiä. Monet ohjelmat ärsyttää jo sen verran etten halua katsoa. Huutokauppakeisari on yksi, ei vaimo eikä Markku,​ mutta keisari itte.
Talentin uusi tuomari toivottavasti pysyy inhimillisenä. Tarkoitan Juha Tapiota, on niin sympaattinen laulaja.​

Tulipa hieno yläkerta Kotoisa ohjelmassa.
Kiurujen yö on yksi lemppareistani.

Mandelmans gård STV 4:lla nyt, Tullaan näyttämään Bokashi-kompostin käyttöä. En tiedä näkyykö netissä.

Kuuluisi oikeastaan puutarhaohjelmiin. Tykkään tästä ohjelmasta. Mandelmans gård.

Tänään tulee teemalta ohjaajaversio elokuvasta Tanssii susien kanssa.
Olen joskus nähnyt tuon pitkän version ja se on jos mahdöllista vieläkin parempi kun normaali.

Olen katsonut melkein kaikki

“Hei me rakennetaan, Bygglov” ohjelmat RTV:n puolelta. Matte on symppis tyyppi, Nyt tulee MTV3:lta. 

Tanskalaisen maajussin uudet jaksot alkoivat. Areenassa näkyy.

Villa Hintikka oli hyvä, ihania ihmisiä. Ainut mikä pisti silmään, kun kaikki vieraat olivat luontoihmisiä, niin kukkakranssit tehtiin kaupungista tuoduista kukista, neilikoita ja muita, ei luonnonkukkasista.:) 

Olen tykännyt Pitääkö olla huolissaan -ohjelmasta. Mutta Kyrö ja Hotakainen on alkanut kiroilla, luulevat olevansa siten hauskempia, ja se on vaikuttanut katsomiseen, niin että ei oikein kiinnosta. Koko perheen ohjelmissa ei tarvitse joka välissä kiroilla. Nousiainen ei kiroile. 

Koko Britannia leipoo ohjelmassa vähän erilaisia leivonnaisia kun meillä