Muut ohjelmat

Mie olen katsonut MTV sovelluksen kautta. 
Katsos You tubesta leivontapätkiä. Siellä vasta kädentaitoa, etenkin venäläisillä vanhoilla rouvilla.

AVAlta mie olen kattonu

kiitti vinkeistä, yritän muistaa kattoa

Katsoin areenasta muutaman jakson verta, hikeä ja t-paitoja.
Olen joskus katsonut vastaavan englantilaisen ohjelman. Silmiä avaavaa kerskakuluttajille.

Katsoin ensimmäisen osan Masked Singeristä. Taidanpa jatkaa katsomista ensi viikolla vaikken ymmärtänyt mitään niitten puheesta.

Minäkin katsoin sen. Heh, parasta ohjelmassa oli minusta Tuure Boelius (raadin vierailijajäsen) ja Pekka Pouta :smiley: Mut meinaan katsoa seuraavankin jakson. Ei näitä musiikkiohjelmia liikaa telkusta tuu  ja se vakioraatikin on ihan siedettävä,  ei sen takia tartte jättää katsomatta.

Eilen katsoin Helena Lingrenin lauluja ja olihan siellä Jormakin ja kolmas laulaja jonka nimen jo unohdin. Ihan kiva katsoa kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja: Ohvakukka

Paratiisi sarja on tosi positiivinen yllätys.
Loistavaa näyttelijätyötä. Ihana musiikkikin.

Vähän varauksella rupesin katsomaan ohjelmaa rikkaat ja rahattomat.
Ei se nyt niin huono ollutkaan.
Elämän laatu tuli hyvin esiin.

Kun on lähes koko elämän niukasti elänyt, en pidä sitä mitenkään köyhänä elämänä.
Vähän enemmän joutuu näkemään asioiden eteen vaivaa ja keksimään juttuja, mutta sitä parempi mieli tulee kun joskus onnistuu.
Yhtään kertaan en ole mitään ostanut niin etten katso hintaa. Ei vaan pysty.

Ei raha tee onnelliseksi mutta kova rahan puute voi tehdä onnettomaksi…

Alkuperäinen kirjoittaja: Ohvakukka

Areenassa on mielenkiintoinen norjalainen? rikossarja Wisting, tosin vasta 3 osaa. Mie tykkään kovasti pohjoismaisista dekkareista. 

Katselen mielelläni huutokauppaohjelmia, puutarhaohjelmia ja kaikenlaista taloihin liittyvää. Ruotsalainen Unelmakoti on ihan mukava sarja. Paitsi, että minua ärsyttää aivan suunnattomasti arkkitehti Gert; setä, joka pusuttelee talonrakentajia poskille. Yäk. Muiskis-muiskis. Tällaiselle perihämäläiselle ei ihan olisi mukavaa kohdata tuollaista ihmistä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että vain ihan toisilleen lähimmät ihmiset halaavat ja suukottelevat.

Alkuperäinen kirjoittaja: J10013531012

Vastavirtaan-dekkari on myös hyvä sarja.

Mainostetaan uutta formaattia Mestari. Nuo samat naamat taas sielläkin leikkii toistenssa kanssa ja nauravat toistensa typerille vitseille. Onko Suomessa liian vähän väkeä vai haluaako nuo samat tyypit hinnalla millä hyvänsä joka formaattiin. Alkaa naamat kyllästyttää. Onneksi voi kääntää kanavat RTV:n puolelle.

Liian pienet on piirit suomessa. Heti oli piristävää kun Masked Singerissä oli Ile Uusivuori. Ei ole ihan vielä naama niin kulunut, päinvastoin kun vaimonsa. Mutta pitihän siellä tuomaristossa taas olla niitä samoja naamoja.

Kyllä nyt sais YLEkin näyttää töllöstä niitä vanhoja kunnon elokuvia, ja sarjoja. Ihimiset möyröttää kotona, niitä kattomalla kuluis aika.
Joo, Areenassa on joitain, mut silti

Oottahan huomanneet että Isä Brownista alako uus kausi :+1:

Neljän tähden illallinen on hyvä  monipuolinen ohjelma.

Aika on sujunut rattoisasti tämän sarjan parissa:
" Le Bureau des Légendes"
Tunnusmelodia on kaunis
https://www.youtube.com/watch?v=XzY1UQyqbgU&list=TLPQMTEwNDIwMjD4gKapqijT_g&index=2
Jo 10 jaksoa on katsottu ja viihdytty.

Haa! Paljon toivottua maalaissarjaa Kuusniemeltä alkoi äsken, tulee joka päivä Ma-Pe klo 18.00 TV 2
Vain muutaman huijarin tähden.