Minusta TV:stä ei tule mitään katsottavaa. Nyt saisi kyllä tulla, kun säät on huonoja ja ollaan karanteenissa.
No pari hyvää ohjelmaa olen katsonut nyt pääsiäisen aikaan. Martti ja minä, reformaattorin tarina ja Franciscus-köyhän tarina. Olivat hyvin tehtyjä jossa Kuopion hiippakunnan piispa oli mukana matkalla molemmissa. Näkyvät Areenalla
Lisäksi katsoin Tihvinän ihmeet, tarina Tihvinän Jumalanäidin ikonin matkasta. Olen nähnyt sen aikaisemminkin, on hyvä dokuentti.
Noita posseja ja mestareita ja huutokauppakeisareita en kyllä katso.
No tänä iltana tulee RTV:tä Vem bor här? Kenen kotona? Se on aina hyvä.
Areenasta löytyy hyvää katsottavaa, ei tarvitse katsoa hömppää.
Mestaritekijästä tykkäsin. Katsoiko joku muukin sitä?
Se oli kilpailu, jossa toisesta jaksosta lähtien pudotettiin yksi pois ja finaalissa oli kolme kilpailijaa. Ketään ei lytätty ja kaikkien töistä löytyi tuomareilta myönteistä sanottavaa.
Katsoin pari jaksoa, kun mainosten kuulemisen jälkeen unohdin, sitten oli iltavuoroja juuri sinä päivänä. Oli kyllä kilpailuksi leppoisa, kaikki ottivat rennosti ja jos joku tarvitsi apua, autettiin.
Tänään alkaa Talo Jalavan varjossa. Pitäisi olla meikäläiselle sopivaa katsottavaa.
Tykkäsin mestarintekijä ohjelmasta.
Monta hienoa työtä.
Katsoin äsken ohjelmat omavaraistalouksista.
Olisi varmaan parempia ihmisiä ohjelmaan saanut. Nuo ei vakuuttaneet millään tasolla.
Rimakauhua ja rakkautta on edelleen hyvä sarja.
Löysin äsken Areenasta brittisarjan “Motherland – äitien sota, brittikomediaa nykyvanhempien kilpajuoksusta”
Katsoin ihan mielenkiinnosta, Areenassa oli tällä hetkellä katsottavissa enää jaksot 4 ja 5. Nelosjakson katsoin ja kyllä harmittaa etten oo hoksannut tätä jo aikaisemmin ja kolme ekaa jaksoa on mennyt harakoille.
Meillä ei enää satavarmasti pentissä toimi telkkariohjelmien info-hälytys, pitää varmaan meiän sille jotain tehdä !
“OMAVARAISET
Maanantaisin, Yle TV2
Neljä suomalaista ponnistelee keväästä syksyyn. Millaista on elämä ilman sähköä, jääkaappia ja juoksevaa vettä? Miten kasvattaa oma ruokansa ja tehdä vaatteensa? Dokumenttisarja seuraa ihmisiä, jotka pyrkivät elämään ilman kulutusyhteiskunnan tuotteita.”
tuotako tarkoitat?
The dressmaker parasta aikaa kanavalla16 , vaikuttaa mun mieleiseltä !
Kyllä oli hyvä Flinkkilä & Tastula. Isä ja poika.
Katsoin tuon OMAVARAISET-ohjelman. Hyvinkin erikoisia ihmisiä, sanoisin.
Rimakauhua ja Rakkautta onkin menossa uusia jaksoja ! Meinas jäädä huomaamatta !
Katsokaapa mikä alkaa 25.4 …jipii !
Peräkammarin pojatkin tulee heti kun edeltäjänsä loppuu kakkosen ohjelma kuudelta alkaa… Reinikaista ei jaksa enää katsoa sen sivuutan mut isäntä katsoo ja nauraa niille.
Vain muutaman huijarin tähden kakkoselta kanttori Piiparinen on meidän suosikki ja kuvattu niin kauniissa paikassa…äsken oli hakusessa tuo nimi ja katkoksi tulee peräkammarin pojat. Taattua kotimaista eikä mitään reality paskaa
Näin sunnuntaiaamuisin olen katsonut jo toista tuotantokautta norjalaista Elämää meren armoilla. On tosi mielenkiintoista katsoa kun nuori nainen alkaa kasvattamaan lampaita kaukana saaristossa. Täytyy nostaa hattua tuollaiselle innolle!
Me emme katso murha ohjelmia emmekä suomi realityä saatikka salkkareita …niin töllön tarjonta onkin suppeaa.
Saan näppyjä jostain onnen pyörästä tai napakympistä phyi ja hyi…
Olen monesti miettinyt, miksi suurin osa sarjoista ja elokuvista pohjautuu nimenomaan tappamiseen, väkivaltaan, sotaan, huumeisiin, ulkoavaruuden olioihin. Miksi ihmiset nauttivat katsoessaan noita???
Alkuperäinen kirjoittaja: J10013531012
Olipa kodikkaita mökkejä Suomen kaunein kesämökki ohjelmassa.
Nyt on katsottu kaikki katsottavissa olevat 40 jaksoa sarjasta “Le Bureau des Légendes”.
Parempaa ja koukuttavinta sarjaa en ole aikaisemmin katsonut. Vielä on yksi kausi tulossa tänä vuonna.
Ei ole tarvinnut kelloa vilkuilla.
Sarjan lopussa soi murheellinen laulu “Habibi” (rakkaani)
https://www.youtube.com/watch?v=SmKgEwlLfu0
.