Narrinhiippa, Kohleria

Olisiko ylimääräisiä Narrinhiippoja kenelläkään? Korvaisin kyllä vaivannäön.

Peridots Jaguar´s Paw

Karl Lindberg

Gröngöling

HCY´s Jardin de Monet

Warszewiczii

Queen Olympus

Lono

Lydia

Viime syksynä annoin narrin kuivua purkkiinsa ja annoin rizomien olla siellä purkissa viileällä ikkunalla. Keväällä heräsivät kasvamaan niin yhtäkkiä, etten ehtinyt niitä uudelleenistuttaa tai mitään. Nyt on vielä hiipassa yksi mehevä varsi ja lehtiä (vaikka kuivausyritys oli kova kun olin melkein koko heinäkuun poissa kotoa ja kukka oli kastelematta) ja kukkaakin yrittää pukata. Mitä luulette, olisko huono homma vaihtaa nyt multaa purkkiin syksyksi ja antaa taas kuivettua tuohon? Vai olisko liian paljon ravinteita kun kasvukausi on ohi?

Ann´s Nagging Macaws

Thad´s Uncle Ron

Luci´s Baby One

Ainakin pari henkilöä on kysellyt narreja. Lono on nyt kipattu ja rhizomeja oli aika runsaasti. Jos kiinnostaa niin heitä hölöllä.

Minuakin kiinnostaa, laitan viestiä! :stuck_out_tongue:

Kävin tarkastamassa narrinhiippojen tilanteen. Melkein kaikki aloittelevat kasvua kuten kuvan Elvira.
Täytyy alkaa pikapuoliin istuttamaan niitä
Ensin pitäisi saada amaryllikset pois, mutta kun lähes kaikki tekevät kolme kukkavanaa.

Jässikkä, katopa

Kaikki matoset sain ruukutettua, eikä muuten yhtään ollu kuollu :slight_smile:

Täällä kanssa kävin purnukat läpi ja ruukutin uusiksi. Yhdelle jäi alkuja Red Ryderista jos joku kokee kaipuuta tai suurta paloa. Eli laittaa osoite tietonsa mulle niin täältä tulee :smile:
Ja niin koti löytyi :smile:

Elvira se on eka tänäkin vuonna

Täältä pentistä mulle selvisi että narrinhiippoja on olemassa, tässä mun ekat kukat ekassa kohleriassa. Sunshine.

Rebecca