Grögölingiä yritin jo viime vuonna, mutta nyt vasta tärppäsi
Voi kuinka ihania,minä noita narreja haluaisin,kunhan nyt jostain keksin.Sieltä Blommialta aattelin hommata.Englannnistakin,mutta juuttui siihen Paypalmaksuun,en keksi miten.
Jässikkä, narrinhiipat on hurjassa kasvussa.Pitäisikö niitä latvoa ja lähteekä latvat jos laitan ne multaan?
ei kannata latvoa vaan ne kipataan kaks-kolme kertaa pois ruukusta ja varsi kierretään juuripaakun ympärille ja istutetaan ruukkuun niin että jää vain latva mullan yläpuolelle.
Ahaa, sitä se kiertäminen taroitti.Mietin tuossa aiemmin tuota. Kiitos pikaisesta vastauksesta.Kierrämpä huomenna kaikki ympäri. =)
Mun ainokaiseni kuoli tänä talvena. Jos jollain olisi edes yksi käpy ylimääräisenä ottaisin ilolla vastaan. Korvauksesta tietysti sovitaan...
Kiitos ja kumarrus,olipa hyvä ja valaiseva ketju alusta tänne asti.
Löysin,tai paremminkin muistin yhen ruukun jossa oli ‘jotain muuta kuin mustanmeren ruusua’ ilmeisesti Kohleriaa.Tutkin sen ja sain sietä pieniä ja vähän isompia käpyjä,laitoin pieniin idätysruukkuihin.Nyt mietin ,että laitanko useamman yhteen kun en muista oliko vain yhtä väriä,vai useampaa.Nimestä ei tietoakaan.alkaneet hyvin.Voi kai niitä erotella jos ihan sekuliksi kasvavat,epäilen kyllä että yhtä vain.Aikanaanhan sen näkee.
Sehän voi olla ihan kivankin näköinen kun on vähän erilaisia.
Mä olen laiskana pitänyt mun narripurkkia pystyyn kuivettuneena ikkunalaudan perukkanurkassa. Tänään siitä rupesin ottamaan muutamia sinne jääneitä kuivia osia veks ja meinasin tarkistaa käpytilanteen. Mut sielläpä olikin ourkissa ihan itsekseen alkanut kasvu. Jo sormen pituset varret jöpötti kuivien osien seassa. No kastelin toki purkin ja jätin ikkunalle. Kuinkakohan sen nyt saisi eroteltua…jos nimittäin siellä on enemmän niitä käpyjä niin tulee tunkua purkkiin
Ukrainasta tuli kaupanpäällisenä kohleria Thad`s Uncle Ron. Näkyy voittaneen toisen palkinnon jossain näytelyssä
Toi ois voinu olla ensimmäinenki
Näin narrinhiippoja Ruotsissa, mutta jäivät sinne ja nyt hieman harmittaa. Olisiko jollain myydä / antaa / lahjoittaa? Onko niitä myynnissä täällä Suomessa, minulla ei ole osunut silmään vai enkö ole vain katsonut kunnolla?
No huutiksessa on joskus, mut ei muualla
Mun täytyy Lisa uudelleenistuttaa ja purkissa on useampi pieni alku näkyvissä. Niistä varmaan joutaisi joku(nen)
Huutonetissä on nätti hiippa myynnissä, huomenna vielä.
Elvira se ennätti ekana
Peridots mango martini lähettää Jässikälle terveisiä 👍 Ja mä kanssa 😄
Red Ryder
Jessica