Mulla on selvinneet kesänelikat talven yli maassa sellaisenakin talvena, jona melkein kaikki akankaalit ja myskimalvat kuolivat. Viime talvena olivat ruukussa samassa tilassa pelargonien ja verenpisaroidan kanssa, ja talviteloitushan siitä tuli. Olis kai pitänyt vaan jättää ulos.
Mulla on nuo neilikat menneet joskus kärhöpurkkien juurella vintillä tälven. Pari kertaa olen kastellut talven aikaan.
Nytkin on maassa monta neilikkaa ja vihreätä sieltä puski jo kovasti. Eli säilyttäkää ihmeessä nuo vaikka myydäänkin kesäneilikkana.
Huitukalla upea neilikka sivulla 13!
Jess ! Teinpä löydön siskon pihalta , olin kaverina penkkiä leventämässä ja sanoin , että laitetaan nämä turpeet tonne syvänteeseen , ja mikäs siellä , neljä tummanpunaisen kesäneilikan tupasta , olivat vielä alassuin, onnenkantamoinen , että ymmärsin kääntää
Miehän ne sitten sain !
Ostin Lidlistä puutarhaneilikkaa pussin. Mietin että tartteeko olla paljon tilaa tällä tai että kasvaako parhaiten juuri “avomaalla”, meillä kun on vain parveke ja ruukkuja tarjolla. Tosin tosi isokin ruukku löytyy kyllä että voi laittaa suureen ruukkuun.
Viimekesäiset kesäneilikat ovat olleet maassa talven ja alkavat pian kukkimaan.
Jee, eka nuppu tänä keväänä kylvetyssä keltaisessa tarhaneilikassa
Tässä näitä keltaisia! Kukkivat vielä heinäkuun puolella
Viimekesäinen ostos, upean punainen kesäneilikka.
Onko tää vanhuuden merkki vai mikä, kun neilikat alkaa näyttää vastustamattomilta ;D
Mä tykkään neilikoista, kun ne on niin kestäviä eivätkä ole moksiskaan huonosta hoidosta.
Elä ees puhu mitään vanhuudesta! Just täytin 24. ;D
Rapunzel, sitähän se. Ennen pidin neilikkoja hautakukkina, nyt useimmiten ostan kimpun jossa on neilikoita.
Ne reilun kaupan neilikatkin ruokakaupoissa on ihania, kestävät kauan ja se kirjavan oranssi sopii meillä sisustukseen kuin ois arkkitehdin huoneeseen piirtämä.
Vielä tämmöinen viimekesäinen neilikka.
Millon ns. kesäneilikoita, tai, vai tarha-neilikoita pitäs (voi) kylvää, siemeniä monenvärisistä oon saanu, muttku teksti on vennään kielellä niin ei ymmärrä mittään??!!
1-vuotisena kesäneilikkana myyty heräilee jälleen talviuniltaan. En muista monesko talvi lie hällä jo takanaan.
Paljon on nuppuja ja tämmöinen tuosta raaskusta on sit tullu kesän aikana.
Esimmäinen Gran´s Favorite
On tuo Jässikän neilikka upea!
Meidän pihalla kukkii kaks neilikkaa! Sulkaneilikat on upeita kaikessa yksinkertaisuudessaan!
Upea tuo Jässikän neilikka. Neilikat on kyllä muutenkin nättejä.