Vähän vaihtelua vaaleanpunaiseen, mummolta saatu Juoppo-iivari (?) "Iivari Alkoholix Neurotix"Tämäkin talvehti viime talven.
Iivari loistaa auringon väreissä
Pionit on sulla kohta komeimmillaan..aah!
Varastontaus-projektini taitaa jatkua, vaikka ajattelin sen saavan odottaa ensi kevääseen ja muotoutua rauhassa… käytiin mökillä ja siellä on rannat ja järvi täynnä sellaista liuskekiveä, no PAKKOhan minun oli niitä sieltä kotiin raahata peräkontillinen! Tuo maa varmasti nielee kiviä kuitenkin, niin laitan kerralla vähän paksummasti. Onneksi niitä saa sieltä myös aina lisää, suunnittelin jo grillin muuraamista niistä samaisista kivistä.
kade-kade-kade-kade ;D Oispa mullakin joku ehtymätön kivilähde mistä sais murikoita ammentaa… NooraNokkonen on varmaan iloinen kuin lehmä laitumella kivipaikastaan
Ei näitä paljoa uskaltanut kerralla kyytiin lastata, painavia ovat hitsi vie.
Jos alkaisinkin kunnostamaan tätä kaivon ympäristöä välillä...
Nämä on niin ihania ja tuoksuvaisia.
Tässä tuolissa ei paikat hiostu
Hei mikä saalis! Onko tuossa yksi peräkontillinen? MIKÄ auto siulla on, eikös tuo lasti jo pistä perän laahaamaan maata?
Pionisi ovat upeita ! Ja tuo penkki on mainio, onko tarkoitettu talon isännälle ? Meinaan tuota aukkoa istuinosassa, jos ihan kelteisillään meinaa istua…
Ajattelin samaa tuosta tuolista kun kukkahöperö, mutten kehdannu sanoo, nyt voi kun muutkin miettii moista
kukkahöperö ajattelee ääneen ja minä äänettömänä samaa
Se on hyvä, että kaikki ei ole hiljaa.
Isännän penkkihän se! Hetihän te tytöt sen hoksasitte;)
Meillä on farmari opel, aika matala maavara siinä, mutta onneksi mökkitie ei ole kuoppainen.
Katsokaahan tekin, onko tämä kasvi minun kukkapenkissä ihan oikeasti se mitä luulen sen olevan?! Pottu mun mielestä siellä kellottaa nauhuksen keskellä....
Ihka ensimmäinen pikkutalvion kukka!
Koiperhoset melkein söivät minun krassit, hoksasin lopulta ja älysin alkaa suihkimaan mäntysuopaa, nyt jo jaksoi muutaman kukan avata.
Sadepäivän tuotoksia
^nätti ku mikä!
Ilmatar, minun rakas aarre, sain kummiltani sen.
Hieno, minkä kokoinen tuo on?
Kaunis karpaattienkello, toivottavasti pysyy matalakasvuisena.
Viimeiset kuusaman kukat
Belgi, Olisko +20cm vartalo
Tämä pikkukeiju on reilu 5cm
Tuulikello
Joka puussa roikkuu jotain...