Oksasilppuri

Hyvä oksasilppuri hakusessa…suosittelut kiitos ?? Mikä sähkökäyttöinen olisi paras ja suorituskykyinen ???
Meidän vuokraamossa ei ole tarjontaa kun ovat kuulemma aina rikki niin poistivat hakettimet :frowning:

miraemmi, siirsin sitä-sun-tätästä oksasilppuria koskevan kysymyksesi tänne aiheen omaan paikkaan. Kannattaa aina käyttää näitä jo olevia aiheketjuja, niissä todennäköisesti on kysymykselle jo vastauksetkin olemassa.

Meillon Bosch joka murskaa myös,on hyvä ja riittävä meijjän tarpeisiin.

Meillä kans Bosch, muistaakseni axt 22d. Vajaata neljäsenttistä tavaraa vetää. Tää riittää meille, toki sitten kannattaa ostaa isompaa vetävä jos on sellaiselle tarvetta. Ostin muistaakseni tän palstan suositusten perusteella :slightly_smiling_face:

Isäntä kävi puuilosta hakeen silppurin …oliko mikä merkki ehkä toi bossi taisi olla ja ihan hyvä… naapuri on ostamassa polttomoottori käyttöstä ni sitä saa lainata isompaan touhuun. Terijoensalavan oksat se hienonsi eilen…ohjeessa luki että suositellaan 15 min käyttökertoja kerrassaan ??? Johto piti käydä erikseen ostamassa…
Itse olisin tilannut Salosta Virtasen kaupasta polttomoottorisen mutta …en hennonnut laittaa kapuloita rattaisiin ku isäntä halusi ostaa…ni ostakoon millaisen haluaa.

Viime syksynä hommattiin oksasilppuri, en minä sitä voi käyttää. Pelkään kaikenlaisia koneita. En edes trimmeriä voi käyttää. Sellainen pieni käsitrimmeri on ainoa kone jota uskallan käyttää. Porakonekin on käyttökelvoton minun käsissä.

Meillä oksasilppuri on sähkökäyttöinen Viking.
Se syö ihan mitä vaan :laughing: olen kokeillut.
Ihanan hiljainen ja kevyt siirtää.
Silppua syntyy paljon hetkessä.

Mitä minäkin höpötin …puppua…siis Al-Ko kone puuilosta oli herramme ostos eikä ole tyytyväinen kun ohjekirjassa lukee ettei saisi käyttää kuin muutaman minutin kerrassaan. Minä oisin palauttanut koneen…mut pidin turpani kiinni.