Miten oot saanut kuvan yläilmoista,onko sulla drooni?
Yläkerran ikkunasta. Rintamamiestalo.
Hei, olisiko raadilla antaa hyviä neuvoja mitä tehdä kuvassa näkyvälle kuivuneelle rungon haaralle? Jokunen vuosi sitten osittain lahonnut latvus halkesi ja katkaisin rungon haaran sitten alempaa. Viime kesänä kuivui ko. rungon osasta haarautuvat oksat. Oksat on tietty sama sahata pois, mutta kannattaako tuo rungon pätkä jättää olemaan? Jos sen katkaisee alempaa, tarvitseeko tehdä jotain suojatoimia, ettei runko ala lahota alempaa? Kuivunut rungon haara on jo halki tyveen asti.
Kiitos kommenteista jo etukäteen!
Ei mitään hajua, mutta tervetuloa foorumille! Toivottavasti joku omenatietäjä osaa vastata. ![]()
Hennin vanavedessä myös mä toivottelen joe’n tervetulleeksi tänne
. Enkä mäkään osaa vastata kysymykseen, mut onneks täällä on paljon muitakin - toivotaan että joku asiasta tietävämpi sattuis paikalle.
2 viestiä yhdistettiin ketjuun: Koristeomenapuu, Malus
Kyllä minä laittaisin katkaisukohtaan jonkun “muovin” tms, että kosteus pysyisi ja kasvuu voisi tapahtua alempaa.



