Ja sitten; Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, äiskille, äipille, mameille, mutseille, mammoille, mummoille, mummeille, fammuille...hymyillään!
''Äiti''
''Äiti, milloin lähdetään? Äiti, äitiäiti hei, saako Jussi tulla meille leikk....äiti mulla on jano. Äiti mä meen pissalle. Kuuletko äiti, menen nyt vessaan? Äiti, miksi sä seisot lähempänä tuota kuin mua? Äiti, pusu pusu, ÄITI, pusu! Äiti miksi sua sanotaan äidiksi?''
Kyllä se vai yövuoroksi meni...mutta laitetaan teille pari kuvaa tulemaan.Muutama kuva puista...
Ja pari mukavaa otosta tulppaaneista...
'Wilsoniana'
'Ancilla'
Ja jotta ei hymy unohtuisi, niin...kiipeääkö teillä puissa näin vihaisen näköisiä toukkia?
Ja sitten heitän teitä käävällä ja voittekin kertoa kuka on tässä kuvassa?
'Men in black'
''Psst, poijaat! Miten musta nyt tuntuu siltä, että erottuisin jotenkin joukosta...''
No sehän on Homer Simpson - tou!
No sehän se! Meillä lapset repesivät totaalisesti nähtyään tuon kuvan. Nyt he haluavatkin joka ilta katsoa uudet kuvat...mitähän se kamera nyt on löytänyt-tyyliin ja arvuuttelevat vuorollaan. Olen iloinen, jotta löysin tavan, josta lapsetkin (jos nyt ei sitten me lapsenmielisetkin) pitävät!
Tässä pari kuvaa, jossa valo on ollut ''romanttisella'' tuulella...ensimmäisenä esikot rinteessä
Sitten keijunkukka...
''Pesäero''
''Mä en aineskaan leiki sun kanssa! Äitii, toi sanoi mua lättäjalaksi...''
tai
'Pidä lätäkkös!'
Jos minulla ei viikonloppuna mennyt kaikki putkeen - teilasin kahdelta tomaatilta päät pois - niin tiedän erään, jolla menee...putkeen!
''Niskatuki''
''Hei...ähh...ei tää kaulus viimeksi näin ahdas ollut!''
Vaikka krookukset ovat jo menneet niin nämä jäivät kyllä. Kauniita, mutta niin karvoja nostattavia...
''Uhkaus''
''Mitä sä siinä toljotat? Tää on mun mesta...''
Terve, olen pieni sääkukkapupujussi ja täällä purkissa on kivaa
Näyttää kovasti kiipeävän purkista ylös. Ties mistä sen huomenna löydät
Kauhuelokuvien tehosteita.
Kiva, kiva, kiva......juuri näin!
Kara.Koo; hellyttävä...utelias pikku pupu - suorastaan halittava! Voisin kuvitella sen jo kohta loikkaavan...
Miikos; totta puhut, puput on vikkeliä kintuistaan, joten kannattaa vahtia taimipurkkeja...toivottavasti sillä ei ole vielä kova nälkä!?!
anita; vois mennä pissit pöksyyn, jos tuollainen tulis vastaan! Ja selvästi se mulkoilee mua...keltainen kauhu kammottavine kiilusilmineen.
Laittakaa vaan lisää kuvia...tuolle tielle kun lähtee tallaamaan niin paluuta ei enää ole. Onneksi ei ole ketään näkemässä, kun tuolla pihalla kuvailen mitä kummallisimmissa asennoissa käkättäen yksikseni - johan ne passittaisivat hoitoon...Homer Simpson puussa - joojoo - niskavammainen tulppaani, niih ja että mehiläisetkin juttelee - kukka-agentteja...ja kuinkas pitkään olette noita ääniä kuulleet?
Tänään oli aivan liian kylmä kiipeillä tuolla ryteikössä, mutta katsotaan...
'Putosiko joulupukki kelkasta?'
'Tapion keskimultainen sammalseisoja'
Mitäköhän kennelliitto sanoisi tuosta uudesta koirarodusta?
hydrangea…loistava kuvan ja sanan yhdistämisen taitoa uskallus tuoda se esiin!loistavaa,tätä tosikko maailma tarvitsee!
Kiitos, kiitos...kumartaa ja niiaa syvään......Tuo ''uusi koirarotu'' vahtii tiellä meille tulijoita, joten varokaa! Ja tosikon tiukkaa pipoa en suostu koskaan pitämäänkään, vaikkakin syyllistyn joskus niiden sarvipäiden maalaamiseen seinälle.
Pikaisesti tulin piipahtamaan ja jätänkin teille tämän...
...tiedättekö mikä se on?
Tuosta ylläolevasta en tiedä mitään
Pihasta löysin kuitenkin jonkin sortin Alienin
Ja keskipäivällä:
The Day Of The Living Dead -porukka kurottelee heiluen ja huojuen ylös mustan maan kylmyydestä.