No jotta...
Edelliselle "sulholle" morsio..?
Oi, olisikin aivan upea pari
Hymyä, punastelua…
No täällähän on ollut tavan hulinat! ...ja ihan ekaksi; tämä...
...siis on ''latukone''. Kone - joo-oh...siis se laitetaan moottorikelkan perään ja sitten arvotaan se onneton yksilö, joka joutuu menemään sen päälle istumaan...muuten ei tule kunnon latuja! Ja kyllä lumi pöllyää! Oiskohan suunnittelijalla vielä parantamisen varaa? Ja mitähän se tekee vielä meidän pihalla?
Ja sitten Miikosille; siinä eka kuvassa sillä kasvilla oli aivan selvästi asiaa sulle - aika yrmy ilme...nyrkit vain puuttui! Ja nuo loput kuvat sitten...no, tälle linjalle jos lähdettiin, niin kyllä täältäkin löytyy...
...repikää siitä!
Mitäs vielä...pari viime päivää ovat olleet niin kylmiä, että aivan liian vähän on tullut otettua kuvia. Mutta jos jotain kaivais esille...
Vähän tunnelmaa pellon reunasta kuvattuna...
...lisää herkkiä hetkiä...kuvassa kevätpiippo
Ripaus kangastuksia...
Meillä talvi saa painua kirjaimellisesti maan alle...
'Teenage-mutant-ninja-turtle'...
...tai 'Smile, you''re on Hydrangea''s camera!'
Ja kaikkea sen väliltä...
...innovaatio-kottarit ja maissihäkkyrä
...maissit muuten voi hyvin-ovat viettäneet pihalla jo muutaman päivän - viime yönkin, tosin erittäin erittäin hyvin peiteltynä...minimissään kävi +1 asteessa! Kuvassa myös sankollinen ''ammunihmettä''!
Sitten sanon, että ''Antaudun!'', ja jätän sotatantereen teille vähäksi aikaa. Laittakaa vain lisää kuvia ja tarinoita niin ei kyllästytä nämä minun horinani! Kiitos vielä kaikille panostuksensa antaneille...ja myös sinne taustalla lusmuaville...
Kattokaa, auto!
Silmuja.. (meillä ei olla vielä hiirenkorvalla ollenkaan..)
Pihlaja tähyilee...
Saarni...
Höm. Tämäkö oli se ketju ''pikkutuhmaa''... tuolla jossain taaempana se korte tärötti niin jotta...
Tämmönen tuli mulla vastaan, kun selailin. Talvella oli vielä ns tunteet jäässä...
Hih, tästähän tuli K-18 ketju
Viime syksynä maasta kasvoi kaikenlaista silmäniloa..
Muaaaahhhaahhaaa
Nää on kaikki valtavan hauskoja! Lisääää!
Herra Himalaja
Voi miten hän onkin viluissaan! Onneksi on viitta harteilla
"Mä oon täällä! Hei, kaverit! Täällätäällä!!"
Onneksi hoksasin tämän ketjun!!!