Omia kuvia vapaasti:Kangastuksia, tunnelmia ja siltä väliltä

Jaa-ah, minkäköhän Pandoran lippaan tulin avanneeksi...valvontaavalvontaa...mutta eihän se mua haittaa...wuahhah haa...tosin modet laittaa minut kohta jol- kukkais pyöritystä lekin boikottilistalle! No, aloitetaan sitten uusi paremmilla kujeilla!

Sorry, multa loppui ( ??? tasan 1 kpl oli ) noi pikkutuhmat, kun en ole ''sillä silmällä'' katsellut lainkaan noita luonnon ihmeitä, mutta pistetääs korvan taakse jollei ihan takataskuun! Kaikille teille osallistujille; hervottomia kuvia ja hillittömiä kommentteja autoista (aika paha naurua) anatomiantunnin( cool ) sekä kylmenneen Himalaja-draculan ( kukkuu )kautta onnettomaan Karri Kärhöön (surullinen ), joka on aina se viimeinen liikunnassa. Bravoo!

'It takes two to tango.'

...pitkä...pitkä...lyhyt,lyhyt....yhteen...taaiiivutus!

'Yksin oot sinä saniainen, kaiken keskellä yksin...'

'Miks kukaan ei leiki mun kanssa? Oonks mä liian vihree tai jotain...'

Ja nyt sitten nukkumaan...jatkakaa samaan tahtiin. Tässä vielä jotain rauhoittavaa...

...jotta jaksaisitte laittaa huomenna (tänään) hösseliksi! naurua

Taustakuvaksi pääsi tämä :slight_smile:

"Ja hymyä! " "Hei, odottakaa nyt sen kuvanne kanssa, tuol ulkona on jotain mielenkiintoista..."

hymyähymyä.. voi mahoton, kuinka hauskoja kuvei...hymyä tahtoo lissää....

Kaunotar vai Hirviö? Kaikkea sitä ihminen puutarhaansa lykkää8]

Vettä, lunta ja vilua -ei ole helppoa olla kuolanpionin nuppu..

Meillä on terävät hampaat emmekä epäröi käyttää niitä tarvittaessa..

Pisara.. pihkaa..

Pusuhuulet..

Ja vielä tällainen..

O-ou…

Onko tuo nyt sellainen, kun yksi emäntä sanoi, että haistakoon pitkän -----, kuin haravanvarren!?

No johan onkin…

Elä teijän kanssa jumalisesti…

No voihan pitkät ja pihkaiset teidän kanssanne...naurua...tässä taas parit otokset

Valon ja varjon leikkiä...

Hempeilyä...

Viilentäviä hetkiä...

Muutamat kangastukset...

'Lippa silmillä'

'Ooks mä nyt cool?'

'Puhveli-Biisoni'...uskaltaakohan meillä enää samoilla tuolla metsikössä ollenkaan...

'Viisauksia'

-'Kun syöt ruisleipää ja puuroa, niin kasvat näin isoksi!'

-'Ihanko totta, äiti! Nääiinkö suureksi?'

''Onko lannoite noussut hattuun?'

'Oi kuulkaa minua, te tavalliset rinteen tallaajat. Minulla on teille kerrottavaa...olen nähnyt VALON!'

Sitten heikkohermoiset...silmät kiinni! Tälläinen löytyi poikani maitolasista eilen...

Käymme maidon suoraan navetasta pullolla tai pöntöllä ja tälläinen oli tullut jossain vaiheessa mukaan...pitääköhän kysäistä anopilta, että mitähän ne syöttää niille lehmille, jos maidossa on näin mukavia sattumia! Entäs mitähän sitten siitä ''ammun-ihmeestä'' mahtaa kasvaa...kukkuu

Vasta nyt tutustuin tähän ketjuun, enkä suotta, olen nauranut aivan sikana! Kyllä on ihania kuvia, aivan upeita näpäyksiä ja oivalluksia, ehdottomasti lisää näitä. Tuo viisauksia on aivan loistava, tee tuosta taulu.

Kerrassaan loistavia juttuja!

'Idoli'

'Miten kovaa kuljet?...Tä?...Wau...piikkirenkaat talvella...Wau!...osat keulia!...Wau!...'