Täältä löytyy Sitten vain reippaasti ketjua täyttämään
MoonRiverillä elikkä allekirjoittaneella on täydellinen piha, ei roskan roskaa, ei rikkaruohoja, ja kaikki järjestyksessä. Aloitetaan vaikka kompostista. Täydellinen tausta perennapenkeille.
Viime kesänä tehty kukkapenkki on täynnä kukkasia, kadehtikaa rauhassa
Kaunis terassi odottaa iltateelle tulijaa… tai tässä mahtuu vaikka isompikin perhe nauttimaan illallisen.
Kaikki MoonRiverin puutarhatavarat ovat aina nätissä järjestyksessä ulkovarastossa
Puuh, että helpotti!!! Muut saa jatkaa =D
Terassikuvan ikkunasta heijastuu MoonRiver nenäänsä kaivamassa, vai isäntäkö se on
Jaahas, sitä kaivellaan muutakin kuin maata siellä pohjoisessa =D
minä se oon, voidaan sopia, että kaivan nenää, se sopii kuvien luonteeseen hyvin
. (voisin väittää, että tähtään kameran silmässä terassia siinä, mutta tuo mullan kaivuu nenästä on paljon parempi
)
Taitaa olla viimekesäisiä rojukuvia, kun lunta ei näy missään, eikös siellä ole vielä talvi
Jopas helpotti muakin, koitan huomenna napata jonku edustuskuvan minäkin. Harmi et juur sain ruskettuneet havut pois seinälaatikoista, olivat vielä aamulla toivottamassa kävijöitä tervetulleiksi.
Hmmm! Miun ihana parveke , tota noin, … noissa pussakoissakin on tupakan tumppeja
!
No, jatkoa seuraa , menen ensi viikoksi mökille !
Irsa mie repesin, kiitos - mutta ihan liian vähän vielä on.
Ihanan vehreä on Irsan parveke , kiitos Irsa
No, mitä ! Ettekö huomanneet oikealla päivänkakkaroita !
Asetelman taiteellisuutta korostaa se, että näkyvissä on myös polttamattomia tupakoita. Kukin voi miettiä symboliikkaa; alku ja loppu, ehjästä tuhkaksi.
Meillä tämä näky toivottaa vieraat tervetulleeksi pihalle:
Eikä siinä vielä ollut kaikki. Portin toisen puolen laatikoita ja sotkuja en kuvannutkaan.
Anitan eka kuvassa on kivasti aseteltu kukkasia moneen tasoon. Tuo elävyyttä näkymään. Ja toisessa kuvassa erilaisia lehtimuotoja on käytetty hyväksi luomaan hauskaa kontrastia.
Miten niin …tähän aikaan vuodesta…minulla ainakin koko vuoden :))) aina on joku projekti kesken, tai kauniisti sanottuna, vaiheessa.