Omia kuvia vapaasti: Näitä kuvia en näyttäisi pihastani

Vaan mitkä Anita on nuo tennarikukat, vai oletko käynyt Kenkäverossa , siellä oli juuri noin saatu kengät kukkimaan.

Meinasin just kysyä, että kasvaako sulla Anita kukkia tennareissa?

Tälle tyylille on joku nimikin. Shabby chic? Tyylin kulmajalka on kulahtanut ilme, kuten tuo hilseilevä kuistin maali ja muodosta notkahtaneet kumpparit.

Jokainen tuskailee omalla tavallaan tavaroidensa ja värkkiensä kanssa. Johonkinhan ne on laitettava ja kuka hullu niitä kuskaa katseilta “piiloon” edes takasin. Siinähän se kaikki aika menis.

Aika norminäkymiä on vielä ollu kaikki.

Puhumattakaan siitä, että kaikki on vinossa ja vinksin vonksin =O

Eilen siskonlikka ja ystävänsä kävivät hakemassa perennoja ja mua sitten hävetti tän pihan kunto. Olis edes sisällä siistiä, mutta siellä on ihan yhtä kaamea siivo.

Vähän joka penkin kohdalla selitin, että tän mä kaivan ylös ja  tän ja nää on tässä vaan väliaikaisesti ja tää on tän näköinen siks, kun tää on ollut menossa uusiks vähintään kolme vuotta…

Harmi kun ehdin siivota yhden sivun tänään, oikein olin ylpeä itsestäni, mutta pari muuta sivua on vielä ihanassa sekasotkussa. Vieras tänään kysyi mihin sinä aijot noita säkkejä siivota, en tietysti mihinkään. Pitääpä kuvata.

Mikä ihana ketju! Tässä Hankalimman perennapenkkiä, kevätkukat siinä täydessä loistossa.

Ette siellä selittele  , kuvia kehiin   !

Juu, oliskin vaan ne penkit mutku mun roinia on joka paikassa. Tarttis varmaan alkaa siivota, niin vois löytyä se istutuslapiokin.

Etippä nyt ekasks se kamera :smiley:

Elefanttiheinä.

Joo, kuvia kehiin! Mie oon kyllästynyt mahottoman hienoihin pihakuviin, masentaa. Nyt autatte kyllä ja laitatte lisää kauheuksia. Sitten on taas parempi mieli.

Voi kun ihanaa, kun tää ah´niin lohdullinen teemasivusto avattiin uudelleen ja jää pysyväksi - tuo jokunen vuosi sitten avattu vanha `Näitä kuvia en näyttäisi pihastani’ sai minut ainakin aina hyvälle tuulelle. Sitäpaitsi nämä kuvat viestivät, etteivät kauniit kukkapenkit ja puutarhat synny ihan itsestään - ja että meillä kaikilla on luurankoja kaapeissa, salaiset aseet kätkettyinä, puskien piilossa…

Jippii…nyt suan isännän marmatuksen loppumaan mun purnukka-, multapussi- ynnä muista ERITTÄIN tärkeiden tavaroiden kasoista :D  Tosin suurimman osan olen tällä viikolla siivonnut pois   kun en jaksanut kuunnella  

Pitää kattoo jos huomenna kerkeisi kuitenkin jotain vielä napata filmille  

Näkee kauas, että hyvin tärkeitä asioita, hyvin tärkeässä paikassa odottamassa pääsyä sinne minne pitääkin, mutta sitä ennen on levättävä tässä tämä hetki. Koska muuten hukkuisi tai unohtuisi, jos ei olisi valvovan silmän alla päivittäisellä kulkureitillä.

No jaa, mulla se on enemmänkin niin, että tavara jää siihen mihin se kädestä putoaa…

Mullahan jää kans aina kaikki kartanolle ku jaska rattaasta

Piti käydä yöpaitasillaan räspsimässä.Siistit vedenkeruu pisteet.

Hienosti hoidetut kompostit