Omia kuvia vapaasti: vanhat tavarat, antiikki

Kiitos Marlene, katsoin tuota ja näyttäis samalta.Olis vielä kiva saada selville, mikä sillä on ollut tarkoitus,kun on noin vanhakin.

Kirpparilla tänään. Keräilylautanen, jonka muuten olisi voinut laittaa kämmekkäpalstalle, mutta kas kun tämä olikin punakännykkäpomppivaa naurua

Oih, joku harvinaisuus varmasti =D

Oih :wink:

Tuollaisen kännykän minäkin ottaisin :slight_smile:

Kaunis maalaus.

Tämän ostamisesta olen onnellinen. Ratio käy ja kukkuu ihan kuin olisi uusi peli vaikka onkin 60-luvulta. Ja ihan nykyajan renkutuksia soittaa eikä mitään Aikamiesten Iltatuulenviestejä.

ÄÄÄÄÄ just tollaista minä haaveilen meidän kesäkuistille!

Ihana radio :slight_smile:

Tosi hieno!!

Hieno radio! Minulla on melkein samanlainen, mutta se ei toimi.

Illakko, mainio löytö!

Eikö vain olekin hieno löytö. Hurja nostalgia-tunne nousi esiin, kun tuon radioni bongasin, kun meillä kotona oli just melkein samanlainen, mutta väriltään semmoinen tumma marjapuuro.

Välke, sinun täytyy saada oma radiosi kuntoon ehdottomasti.

Poppius, toivottavasti löydät itselleni samantyylisen kaunokaisen kuistillesi.

Joskus ränkkäsin radiotani ja sain siitä kuulumaan suhinaa ja rätinää. Tuon radion lisäksi minulla on samaan henkeen ja väritykseen minilevari, sellaista picnic-mallia. Sekin olisi toimivana aika magee :slight_smile:

Käyn harvoin kirppiksellä, mutta nyt kävin ja mukaan lähti nämä 4 kilta-mukia. Aj kun olenkin onnellinen näistä. Väri on tummanvihreä, kuva vääristää.

Teemoja minulla on vino pino.

Chrisse, hienoja ovat! Kehtaanko kysyä paljonko maksoit?

Kehtaa. Yhteensä 10 €. Minusta oli edullista, minun oli kerta kaikkiaan pakko hoitaa ne pois sieltä pöydältä.

Perin mummulasta tämän "kommuutin" ja poistin päälle vedetyt miranolit pois. Sieltä löytyi alta tumma petsi ja kansi oli valkoisella vahalla. Käsittelin sen Osmo-vahoilla. Sitä ei voinut jättää alkuperäiseksi, kun maalipoistoaine oli tehnyt pinnan suttuiseksi. Pitäisi tehdä sama pyyhetelineelle, no joskus. Telineen päällä on Arabian vanhoja astioita. Tuo maljakko ja teekannu ovat siirtokuvilla päällystetty ja kannu on maalattu. Suojusliinan on mummu joskus kirjaillut.

Hyvännäköinen, kansi näyttää ihan marmorilta. Aina ei voi kaikkea pelastaa, vaan tehdä sen mitä voi.

Näinhän se taitaa olla. Sitäpitsi ne huonekalut ja esineet jatkavat tarvekaluina elämäänsä uudistetussa muodossa. Perin myös peililipaston ja ruokapöydän tuolineen. Ne on ostettu joskus 20-luvulla. Niille en ole tehnyt mitään. Tuffani valitettavasti veti ruskean maalin vaakatasoille, mutta se onneksi kuluu hiljalleen pois, eikä sitä juuri enää huomaa maaliksi. Tuo pesulipasto on vanhempi. Sain myös Arabian pesukaluston, joka on säilytyksessä anoppilassa. Tuo veranta menee talvella pakkasen puolelle ja sisätiloihin ei tällä hetkellä mahdu. Pidän tavattomasti vanhoista esineistä ja vielä sellaisista, jotka ovat olleet mukana lapsesta lähtien. Eipä meillä juuri uusia huonekaluja olekaan.