Omituiset ominaisuuteni ja tapani

Niin… siinä voisikin olla toinen mielenkiintoinen gallupaihe kun alettaisiin pohtia että mikä ominaisuus ja luonteenpiirre johtuu horoskooppimerkistä :slight_smile:

Yäääk, anoppi harrastaa tuota, että rasian kansi laitetaan rasian alle. Ja sitten ne rasvat, salaatinkastikkeet sun muut siirtyy rasian pohjasta jääkaapin hyllyille. Sitten rasia nostetaan jääkaapista pöydälle ja ne siirtyy pöydälle. Siitä sokerirasian pohjaan, ja sitten sokerirasia laitetaan takaisin kuivaruokakaappiin. Ja rasvat siirtyy jauhopussin pohjaan. Jne. Yääääk.

Mä heitän sen kannen pois heti kun se purkki on avattu.

Enkä säilö margariinipurkkeja, jogurttipurkkeja, viinirypälerasioita tai oikeastaan mitään muitakaan myyntipakkauksia. Poikkeuksen tekee äitien pitsan pohjat, koska oikeastaan pitsat ostetaan niiden pohjien takia. Toinen poikkeus on mun kristallielukoiden ja -esineiden myyntipakkaukset, koska niitä on tosi vaikea pakata muuttoturvallisesti muuten kuin orkkislaatikkoonsa.

"pergektionistikodissa" ???? naurua

Mua hihitytti tuo pari sivua taaksepäin Raili-45 loppulausuma " , mulla kone hoitaa kuivakusen." Eheehhee :smiley: :smiley: :smiley:

Sinistä ja keltaista legoa ei voi laittaa vieretysten. Olin jo muksuna siitä hyvin tarkka, ja sama jatkuu nyt kun omat rakentelee, yritän vaivihkaa ohjailla niin ettei väärät värit mene lähekkäin…

Kuivakusen =D

Ruotsin lippu mahtaa olla kauhistus :smiley:

no-jaaJoo ei se kaunis ole. En tykkä myöskään keltaisesta ja mustasta lähekkäin, mutta tosiaan sini-kelta on kamalin. Sain siitä lähes fyysistä yökötystä..

Ja tästä syystä olen aika tarkka etttä laitan kaikki keltaiset perennat tietylle alueelle, ja siniset tietylle, ettei ne nyt vaan menis sekaisin... muiden värien kanssa ei tarvi olla niin tarkka. No, oranssi ei myöskään saa olla sinisen kaverina, mutta se hoituu sillä että keltaiset ja oranssit on siellä samassa. Tosin kehäkukasta en voi olla varma mistä sitä vielä putkahtaa.

onko nyt niin, että me leväperäiset emme kehtaa ilmoittautua täällä??!!naurua

Minä ilmoittaudun leväperäisten joukkoon :smiley:

No mää en taho kestää semmosta yleistä sekasortoa, lelut kerätään iltasin pois jne. mutta kaappien kätköissä se totuus majailee, niissä on j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä sotku :smiley:

Vessapaperirulla saa olla miten päin vain, jos joku sen menee ihan vasiten vaihtamaan, saa mennä pihalle pyyhkimään ruohotupolla takapuolensa, jos ei kerran kelpaa.

no nythän tää alkaa kuulostaa paljon paremmalta! no, ei meillä nyt mitään jätevuoria ole (kai), mutta tavaroilla tosiaankaan ei ole omia paikkoja, vaikka se kivaa oliskin, jos viitsisi. Paitsi se pakkomielle koriste-esineistä ja muista vastaavista: Huomaan, jos joku on siirtänyt niitä sentinkin.

Eihän normaalissa leväperäisyydessä ole mitään omituista, eihän?

Heksu, mie ja:) Kaikki komerojen ja laatikoiden ovat auki tai rakosillaan, purkkien kannet aina kiertämättä kiinni. Ei järjestystä oikeastaan missään. Kaikki tasot täynnä tavaraa. Jääkaapissa varmasti elää jo joku. Kellari on jo luku sinänsä.

Peti pedataan aina ja lakanat on sävy sävyyn. Kaikki vaatteet silitetään alushousuja myöten. Verhoja vaihdellaan tuon tuostakin, muttei ikkunoita pestä.

Tytön rippijuhlia kun touhuttiin juttelin tuttavapariskunnan kanssa siivoussysteemeistä…molemmat iloitsimme siitä, että nyt mahtuu kodinhoitohuoneessa kävelemään jalansijaa etsimättä, he oli saaneet khhuoneen lavuaarinkin tyhjäksi ja molemmilla mainio käytännön niksi: saunan lauteiden alle mahtuu paljon tavaraa piiloon :wink:

tää on niin huojentavaa!naurua

Minulla vielä huono tapa kerätä puhtaat pyykit sohvalle… tämän päivän ohjelmassa läjän viikkaus ja kaappeihin, joihin joutuu tunkemalla änkemään, että vaatteet sun muut saa mahtumaan…kissa nukkuu kaapin alahyllyllä ja työntää tavarat ulos jotta mahtuu sinne,siis kissan syytä vaatekasa kaapin edessä sängyn vieressä…

muita hyviä puhtaiden pyykkien säilytyspaikkoja ovat säkkituoli ja pakastimen kansi.