Onnelanemännän kumpu (II)

Eikös orvokki siemennä ihan itse paikoilleen, niin selviät ilman esikasvatteluja sen kanssa?

Posliinirikon kukkia aina odotan. Näissä on sitä jotain 

Meinasin Anita ensin vain ripsaista nuo siemenet johonkin, mutta jos laitan penkkiin, niin en varmasti muista niitä enää keväällä. Mutta eikös nuo itäisi purkitettuna hangen alla?

Tässä ukonhatun siemenkasvatuksen tulosta.
Voi viude, kun ihanaa nähdä näiden kukkivan kaiken paapomisen jälkeen!

Jättilaukan kukka on kyllä erikoinen. Näyttää kivalta kukinnan jälkeenkin.

Pioni aukeaa kohta. Ensimmäisenä vuotena tämä oli niin pieni ettei kukkinut. Toisena vuonna koira jyräsi taimen maan tasalle, mutta nyt! Nyt kohta kukkii! Tahtoo niin nähdä millainen tämä kaveri on!

Yhtä innolla odotan köynnösruusun kukkia. Se raukka on kokenut paljon kovempia. Koiraa, bobcattia, lumikolaa ja tänä vuonna siinäkin on nuput.
Ihan tekee mieli sanoa kuin naapurin 5 v. "Voi elämän pippeli!" 

Hopeahärkkiä kukassa.

Tässä tältä erää viimeinen kuva. Enempää en täällä nyt häiriköi. Yksinkertaiset daaliat on kauniita. Niistä löytyy paljon pieniä tuijoteltavia yksityiskohtia. 

Taustalla näkyy työmaa jonne pitää nyt potkia itsensä. Naulaamaan eukko, naulaamaan!
Valuukehikko pitää saada valmiiksi, kun parin päivän päästä on katselmus.
Mies huuteli heti, kun pihaan töistä kurvasin: monttuun muru! 

Kauniita kuvia! Mutta tuo sun ukonhattu on ritarinkannus:D

Voi kökkö! Ritarinkannus? Ei tuo mun hattupenkki mennytkään sitten ihan putkeen… 
Noh, elämä on laiffii vai mitenkäs se Nykänen sanoi.

Ritarinkannukset on ihania! Niistä löytyy näitä oikeasti sinisiä kukkia.

Olen ihastunut tuohon yksilöön juuri sen värin vuoksi. Todella sininen. Saa rauhassa tehdä itselleen ritaripenkin sitten, kun kerran hattupenkkiä ei tullutkaan. =D

Ritarinkukan siementaimia olisi tyrkyllä , ei hajuakaan mitä värejä niistä tulee :smiley:

Hyvä meininki on sulla pihallasi!! :smiley: Ihastuin tosi paljon juoma-altaaseen, hauska idea! Mukavaa seurattavaa, jännä nähdä mitä kaikkea vielä keksitkään, mielikuvitusta tuntuu riittävän,hyvä hyvä!!! :smiley:

Voi kun olen noista jättilaukoista kade. Olen koittanut metsästää, mutta ei tunnu tärppäävän. Jos siemeniä jää yli, olisin kovin halukas niitä vaihtamaan tai niistä maksamaan.

Voi Irsa, kyllä nuo ritarinkukan siementaimet kiinnostaisi! =0

Nyt kun siitä tulikin ritaripenkki, niin taas alkoi nälkä kasvaa… Ei! Mun ei pitänyt ottaa nyt mitään ennen kuin oon saanut kaikki vauvat penkkeihin. Mut jos vaan yks? Siis ei!! Tappeleeko muutkin itsensä kanssa samalla tavalla? Kehveli!

Kiitos Siho. Mielikuvitusta on välillä hieman liikaakin, ainakin miehen mielestä! =D

Rillari, saat siemeniä ihan varmasti. Jos kaikki nuo pallerot niitä sisällään pitävät, niin suurin osa menee muuten hukkaan. Laitatko vaikka hölöllä jo nyt tiedot tulemaan, niin muistan paremmin. =)

Onnelanemäntä, kiitos jo etukäteen. Hölö lähetetty.

Ja hölöön vastattu. Kiitos Rillari! =)

Tuolla alkusivulla kerroit, että etsit pieniä kelloja. Minkälaisia? Tulipahan vaan mieleeni, että ainakin Sinellin valikoimissa olen nähnyt.

Tiimarista ja sinellistä kävin kyselemässä, mutta ovat lähinnä joulutavaraa nuo oikean kellon malliset kellot. Kulkusia löytyy kesät talvet, mutta niitä en sinne halua. Netistä löytyi askartelukaupoista, mutta olivat 5-10 kpl erissä. Haluaisin että olisivat kaikki erilaisia. Että tällainen hankala tapaus… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mutta kyllä ne vielä löytyy. Pitää loman aikana koluta jokainen souvenir pulju läpi. =DD