Paapelon parvekkeella (I)

Kylvöpäivästä ei oikein hajua, kun en saa omasta käsialasta selkoa, mutta itänyt on tämä Microtom 22.3 ja samaten kun koulin, alkoi kovasti kasvattaa lehtiään. Ne aikaisin kylvetyt ovat niin mennyttä näiden uusien rinnalla, ehkä muistan tämän ensivuonna kun alkaa taas sormet syyhytä tomaattien kanssa

Paapelo komeita taimia sinulla.

Alppiruusussa on jo keväällä näkyvissä nuput jos kukkiin sinun alppiruusussa en nuppuja huomaa.

25.3 kylvetyt ‘‘Outdoor Girl’’ tomaatit ovat nyt tämmöisiä. Alkoivat kasvaa heti nopsempaan, kun alkoi valoa riittää keittiössä enemmän, loogista tietenkin

Kiitos!

On siellä ihan pieniä silmuja, mutta veikkaan niiden kyllä olevan ennemmin lehtisilmuja kuin nuppujen tekeleitä :smiley:

28.1 kylvettyjä valkoisia Mustasilmäsussuja, joita olen latvonut aika rankalla kädellä. 

Ja myös 28.1 kylvetyt Oranssit Mustasilmäsusannat. Nämä on olleet kyllä sellainen murheenkryyni koko kasvuaikansa ja veitsi on heilunut niin usein, että otti herneen nenään ja alkoi kasvattaa tajutonta määrää uusia haaroja, varmasti vain minun kiusakseni

Pitäähän sitä kevään kunniaksi laittaa muutama keväänmerkin kuvakin, joita tänään näpsittiin pihaleikkien lomassa

Tip tip tip…musiikkia korville

Kun kaiken vielä harmaan keskeltä nousee tällaisia, on vaan ihan pakko hymyillä

Et kai sinä oikeasti tänään noita kuvia napsinut??

Ania:

Kyllä, oltiin esikoisen kanssa päivä kävelyllä. :)Helsingissä on ollut aurinkoa, sadetta ja lämpöä :slight_smile:

On meillä etupiha sula ja puiden alla isot sularenkaat, takapiha uinuu hangen alla.

Pian se sulaa teilläkin usko pois, eikös loppuviikosta lupailtu upeita kevät kelejä koko maahan :slight_smile:

Eilen nuorin pikkusiskoni tahtoi katsella kuviani täältä ja huomasin miten paljon olikaan peukkuja annettu kuville, joten:

Kaunis kiitos kaikille :slight_smile:

Tänään ajattelin, että siirtelen kalusteita järkevämpiin paikkoihin taas, mutta kun olin saanut revityksi viimevuodelta seinään jääneen Kelloköynnöksen irti, totesin, että LIIAN KUUMA
Ikkunalasit on auki, mutta silti varjoisen puolen mittari huitelee 25C ja mitä lie se auringossa sitten onkaan, elän siis tropiikissa
Huomenna aamulla voisi olla järkevintä hoitaa nuo voimainkoetukset, kun on vielä viileää

Jumpe!
Niissä minun Maskotka tomaateissa taitaa olla nupunaiheet!
Molemman taimen latvuksessa on useita pieniä pampuloita, mahdankohan kuvitella omiani

Tähän saakka on minun ukko kultani ollut lähinnä vain olankohauttelijana ja sivustaseuraajana näissä minun kylvö ja mullan raahaus hommissa, mutta tänään kauppamatkalla tuumin ääneen, että mistähän niitä multia ja hevonpeekomposti pusseja kannattaisi hakea.
Mies oikein ylpeänä sitten julisti, kun hän oli vertaillut eri paikkojen hintoja keskenään ja päätynyt, että ihan meidän lähellä on edullisin paikka Ihmeiden aika ei ole ohi, ehkä sitten ensi vuonna mies alkaa kilpavarusteluun minua vastaan…no tuo taitaa olla jo vähän liian epärealistinen kuvitelma kuiten

Taimet nauttii näistä lämpimistä ja aurinkoisista päivistä ja pienimmät kasvatit kasvaa uskomatonta vauhtia päivän aikana. Josko sitten taas vapun jälkeen pääsisi laittamaan parveketta viidakko kuntoon