Eipä siellä oteta tilauksia tällä hetkellä vastaankaan.
Raili, mahtuisiko yksi vielä mukaan? Yhden ainoan haluaisin, Irish Flirt on sen nimi. Sitten voisin viedä taas yhden aiemman ristin kirppikselle.
En oo Raili mut käsittääkseni tilaus on jo tehty…
Joo on tilaus varmaankin jo tehty sen hoiti kuitenkin floora en minä
Pahus, no ensi kerralla sitten.
Minä tein kyllä jo tilauksen, flirttiä tulee minullekkin joten siitä varmaan jossainvaiheessa liikenee lehti vaikka vaihtariksi johonkin muuhun minisantuun. Irish flirttihän on semimini
Voi ei, ei mulla ole minejä mutta eiköhän tästä selvitä keinolla tai toisella!
Emerald Love on nyt kukassa
Meilläkin nuppusia näkyvissä! Olenkohan koskaan pitänyht santtua niin kauaa että kukkisi uudelleen?
I hana emerald loven kukka. Minullakin on vaaleanpunaisessa kerrotussa tuollaista kimalletta terälehdissä. Mitenköhän se kimalle on jalostettu kukkiin?
Vähän huono kuva ,tälläinen aloittaa kukkimisen kukat ovat pieniänoin pikkusormen kokoiset. väri vaaleanpunainen jossa liilapilkullinen
Olen niin onnessani näistä runsaskukkaisista santuistani, että kiusaan teitä jälleen näiden kuvilla. Kukat vaan lisääntyvät viikko viikolta. Tätä mun on usein käytävä ääneen kehuskelemassa sille itselleen. Rob''s mad cat. Nimi on osuva
Tämä nimetön suorastaan kisaileen edellisen kanssa, mutta jää kakkoseksi kukkien määrässä. Tosin tämä on asetellut omansa kauniimmin kuin edellinen. Edellinen asuu itäikkunalla ja tämä pohjoisikkunalla.
voi kun on mahottomasti kukkaa yhessä santussa, kumpikin on todella ihania
Heipä hei, santtuketjut kuolattu läpi talven jäljiltä…
Het sitten mahoton vauvakuume iski välittömästi. Pikalaskennalla n.70 nimellistä santtua itsellä hengissä talven jäljiltä, onko joku halukas vaihtokauppoihin? Eli alanko väsäämään listaa? (Vanha lista on bittiavaruudessa…:-/)
Siis lehtiä vaihtelisin.
Kasuariinan Rob´s Mad Cattia katselin himoiten, se lienee alkujaan minulta lähtöisin? Itseltä tuo on kadonnut niinkuin moni muukin “nimisanttu”, mutta nyt olis taas hyllyillä tilaa uusille juurrutuksille.
Väsää ihmeessä, sitähän ei tiedä muuten mitä ihanuuksia sinulla on =D
Kauniita santtuja kasuariinalla. Ei keltään löytyisi Ness Orange Pekoe santtua?
MarjaBee, vaihdellaanko ? Saat “omaa” hullua kattiasi ja muutakin, jos tahdot. Itse kaipailisin kirjavalehtisiä.
Kasuariinalle laitoin yv:tä.
''Irish Flirt'', lehtiä kamalan vähän, ei riitä jakoon...