no on kyllä villiintynyt kukinto Hoyabellan santussa:) On visiins aikas iso kukka lehdistöön verrattuna…hieno kukkanen:)
olen aina ihmetellyt että miten kummassa kasviin on saatu jalostettua tuo hieno kimallus. Pink Dushes on ihana hempeä väriltään:)
oon tyytyväinen kun voitin tällaisen
miekin ähän epäilin että se on herttua mutta en oikaissut kun en ollut varma että onko dushess niminenkin olemassa:)
Juti voiti kyllä varsinaisen rimpsuhelma hörsylän:)
ja mulla meni kaikki ihanuuet ohi, joku vatipää nosti hinnan niin korkeeksi
Raskolotoe Nebosta katkesi kaksi lehteä. Hölötä jos kiinnostaa.
HEP HEP HEP, laitan viestin
Lehdet matkaavat yllätys, yllätys Roihin.
Ähäkutti tyäret
Tämmönen kukkii täällä suunnalla. Ei ole tietoa onko lajike-nimetty vaiko marketin valikoimaa, koska jälkikasvut vie aina laput purkeista mennessään, tai ainakin vaihtaa niiden paikkaa kun silmä välttää, mutta kaunis on silti. (Poistin yhden viestin tuossa pois, kun kuva ei näkynyt siinä)
Tällaisen hörhelön löysin viime viikolla ihan ruoka-kaupasta
Tämä löytyi samalla reissulla. Kuvassa ei kovin hyvin näy, mutta tuo ei ole ihan se perus-violetti vaan väri on jotenkin eri, ja vähän raidallinen ja tummat reunat. Mukavasti on alkanut näkyä ihan ruoka-kaupoissa vähän erikoisempia santtuja nykyään.
Hoyabee, elä hermostu
tällaisia pikkuisia kukkii…valkoinen kerrottu on sama joka on kukkinut jo kauan… Kukat pienenee ja tiivistyy näköjään loppukukintaa kohti:)
täsä valkoinen joka siis kukkinut jo kauan… Kukkaset ovat nyt kutistuneet ja tiivistyneet lisää. aikaisemmat kuvat on tässä samassa ketjussa.
tässä nimetön lilliputti aloittelee
Oi iekama, tulipas postin völijyssä tänään paaljon ihania santtuloisia sekä lehtiä, niin ku esmes tämmönen
http://www.reedsgreenhouse.com/evergrace2.jpg
No onpas värien kimaraa jaden satussa…ei oikein vielä tiiä että tykkäisikös vaiko ei:) Mistäs tuli?
Ruotsista tuli
Avautumassa Rozovaya Pantera (Pink Panther)