Ei niin.
Jade, sun Lavender Love on alkanut poikimaan, pää näkyy.
Oi jee, kohta son ponnistanu kokonaan vauvan näkösiin, puhku emon kaverina
Kaikki puolikuolleet ja talven aikana nimensä kadottaneet santut ja soilikit lensi jätesäkkiin ja päätyvät lumien sulettua kompostiin. Nyt ei vähään aikaan ole tilaongelmia.
Paljoko kappalemäärällisesti suunnilleen meni roskiin? Sulla varmaan jäi vielä joku 500 santtua
ehkä20-30
Juti mitä hyvä immeinen oot mennyt tekeen (kyllä ihan sydänmestä ottaa
Ensimmäinen kevään merkki havaittavissa. Sun Sizzlessäni on suuret kukkanuput.
Talvi on ollut hankala santtujeni suhteen. Kuolleet ovat Buckeye Cherry Topping, EK-Chernaya zhenchuzhina, EK-Sady Semiramidy, Irish Cream, Okie Easter Bunny ja Ruffled Skies. Harmittaa, mutta edes tehohoito ei auttanut näiden suhteen. Toivottavasti muut selviävät lopputalvesta.
Juti, menikö pelastettavissa olevia taimia paljonkin roskiin?
Täälläpäin on talvi sujunut hyvin. Kaksi pikkuista päätti kuolla jo syksyllä, mutta muuten talvi on sujunut hyvin. Santtuvauvoja on syntynyt tasaiseen tahtiin koko talven. Nyt taas silmät vilkuilevat joka suuntaan ja etsiskelevät uusia santtulajikkeita. Kertokaa nyt ihmeessä mikä santtu teidän mielestänne on kaikkein kaunein ja kasvattamisen arvoinen.
Senk’s The Sorceress ei ole poikimaan päin vieläkään
Löytääkö kukkaan muu tällä nimellä mittään, minen löyä enkä mä saa tolokkua kaikista kirjaimistakaan
Ek-portret Neznakamki? Niin minä sen luin.
Ihan kuin lukisi EK- Portret Neznakamki mutta ei kuukkeli ainakaan löytänyt mitään tuolla nimellä.
No löytyhän se kuva, kiitän
Minä voisin jakaa suuren amppelisanttuni, joka on kasvanut vuodessa tosi paljon.
Viherpiiperö,siirsin viestisi “Paavalinkukan (Saintpaulian) kasvatus SIEMENESTÄ” -ketjusta tänne
Millaista tehohoitoa suosittelette santuille, joiden lehdet ovat lötkähtäneet vetisinä ruukun reunoille (liikaa kastelua tai vetoa). Keskellä pieniä lehden alkuja. Onko parempi, että annan löysien lehtien olla paikoillaan, vai leikkaanko huonot pois. Viimeksi leikkasin pois, ja sitten kävi niin, että ne pienet siellä keskellä kuivuivat kokonaan. Ja lämpimään lampun alle tai ei (kasvilamppu pöytälampussa +, ja ylhäällä loisteputki fluora)
Ok, kokeilen niin, kiitos hoyabella