Hoyabella, Sinulla on valtavasti erilaisia kauniita päivänliljoja.
Millä konstilla ne saadaan kukkimaan?
Olen istuttanut useammanlaisia, mutta mikään muu päivänliljoista ei ole kukkinut, kuin vanha keltapäivänlilja.
Strawberry candy?
Stella de oro
Tuo on niin kauniin ja raikkaan näköinen! Kuin sitruuna ![]()
Tori.fistä ostetut päivänliljat jaksavat ihme kyllä kukkia, vaikka saivat osumaa siirrosta. Lammessa on vain pieni tilkka vettä pohjalla…
Pitää poistaa, en kestä noiden hajua ![]()
Mitä ihmettä! Nehän tuoksuu huimaavalle!
Kiitos, laitan viestiä! ![]()
Tällainen alkoi kukkia. Sain kasvin 2 vuotta sitten ja nyt vasta tuli kukkia. Aika iso kukinto, onko kellään lajista hajua?
Kauniita päivänliljoja Kurpalla❤️. Saman pilven alla taidetaan myös olla😁. Kun sade loppuu, käyn kaivamassa pois puoli neliötä perusoranssia isohkoa päivänliljaa kaupungin kompostiin. Pari väriä on ilmeisesti taantunut ja/tai jäänyt tuon leviävän oranssin jalkoihin.
Älä heitä niitä hyvä kastehelminen pois, vaan myy ne tori.fissä tai postita minulle. Maksan postikulut ja pakkausmateriaalit. Laita viestiä, jos tällainen onnistuu. Ei kukkia saa heittää pois! Toisen roska on toisen aarre.
Joo, ajattelinkin että tuo käsitilanne on sulla nyt vaikea. Katsotaan niitä toisia kasveja vaikka ensi keväänä! Asialla ei ole kiire. ![]()
Tällaista tänään tori.fistä:
Kukat ovat valtavia, halkaisija 20 cm. Onko kellään lajikkeesta tietoa? Itse en ole näin isokukkaisia nähnyt koskaan.