Punaista, siemenkirjeestä otin.
Joo mutta mä haluan punaista! Olen haalinut tälle tontille perinteisiä perennoja, koska ne sopii talon tunnelmaan. Minulle se ainoa oikea on tuo punainen.
Se onkin aivan ihana !
Ajatella että sinulla kukkii nuo jo! Minulla on kevään siemenkasvatukset nyt noin 20-25 cm korkeita. Kai ne tänä kesänä vielä ehtii kukkia?
Meillä savvimaassa palavarakkaus kasvaisi hyvin. On 1930 luvun kantaa. Peurat vaan syövät aina ennen kukintaa. nYt olen joutunut muutamia verkottam,aan. Eihän se mukavalta näytä kun joutuu verkoilla suojaamaan, mutta haluan säilyttää tämän palavanrakauden
Hyvin onnistuivat nämä siemenkirjeestä saaduista siemenistä keväällä ikkunalaudalla kasvatetut ja ehtivät hienosti kukkia. Varmasti ensi vuonna ovat vielä näyttävämpiä. Tuntuvat tykkäävän paahteesta.
Hyvin ovat uudet viime kesän siemenkylvönä kasvatetut palavatrakkaudet talvehtineet, ja näköjään jo tosi pontevana puskevat maastakin. Hyvä homma.
Tuntuu, että varsinkin valkoinen palavarakkaus muuttuu punaiseksi, vaaleanpunainen sinnittelee vähän paremmin.
Aivan mahtava kukinta oli tänä vuonna!
Yleensä en välitä punaisista kukista, mutta palavarakkaus on poikkeus. Sopii vanhan puutalon pihaan kuin nyrkki silmään.