Tän päivän muuttoralli on taas ajettu ja kun ovesta sisään tulin niin tiesin heti mitä on tapahtunut!
Se kukkii sittenkin tänä vuonna!
Tän päivän muuttoralli on taas ajettu ja kun ovesta sisään tulin niin tiesin heti mitä on tapahtunut!
Se kukkii sittenkin tänä vuonna!
Laitoin viime viikolla pari sanguinean pätkää veteen ja jo ovat alkaneet lehtiä kasvattamaan
Just in time!
Eikö se näin ookko?Tämä sai multa armonaikaa vielä ens kesäksi.
Kukkii,ei kuki,kukkii ei kuki,kukkii,
Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan
Bluedreamsilta saatu vaaleanpunainen on ensimmäinen herännyt. Heräsi sitten vähän reilumminkin kun harjoitusnupunkin koittaa tehdä
eikä ole edes lisävaloa annettu.
Kumpiki pasuuna pääsi tänään vintin portaikosta pirtin puolelle
ootkos ennen näin aikaisin ottanut?
Oon. Raski niitä sinne viileeseen jättää ku non jo heränneet
Minä yks vuosi otin ne aikaisin tupaan ja olivat toukokuussa niin hirmu isoja että vaikea oli saada kasvihuoneeseenkaan. Saavat ihan rauhassa olla vielä viileässä. Korkeintaan latvoja lyhentelen pistokkaiksi.
Juu, ne pitää kantaa kartanolle vaakatasossa Jokunen lehti aina katkiaa ku ne osuu ovipieliin
Ja pahimmillaan joutuu vielä ottamaan vauhtia että pääsee kanssa ulos niitten kanssa.
Niin son vauhin kans tormattava kartanolle
Onneks jadel ei tuu kartanollaan seinää vastaan.
Mun pitäs kastella mun paauunat ja ottaa valosaan.
Eivät juuri kaavaneet viimekesänä, osa kituu,
Auttakkee, miun pasuuna on nyt tän näköinen. Ensin se teki lehdet tuohon oikean puoleiseen jotka sitten kuolla kupsahtivat. Koko oikean puolinen on kuivanut ja nyt juuresta tekee uutta oksaa.Heti kun oksa on vähänkin isompi se nytkähtää ,muuttuu veltoksi ja kuolee pois. Leikkaanko tuon kuivan pois vai mitä teen?
Leikkaa pois tuo kuollut osa uuden version läheltä.
Tuon uuden verson takana,paksussa rungossa oikealla (lehtien takana piilossa) on useampi pieni alku. Leikkaanko niiden yläpuolelta?
Syksyllä otin Pasuunat sisään. Viileeseen varastoon ei mahtunut, niin ovat olleet koko ajan yläkerrassa huonelämmössä. Vettä olen antanut silloin tällöin. Lehtiä on tullut paljon, ja lehtiä on tippunut paljon. Kiertokulku jatkuu. Nämä on onneksi vielä vajaa metrisiä, niin niitten kanssa vielä pärjää. Tällä hetkellä Pasuunat on elossa ja odottavat ulospääsyä. En leikkaa niitä tänä vuonna, vaan jos on kuivia oksia.
Jässikkä, LG elää
Minä ropsautin pasuunat pokki.Latvukset tässä,isoimmasta kamurasta.
Halukkaille olis kalikoita sitten ku tuun reissusta.
mulle vois kalikoita, minkä värinen kukka tulee noihin?