Toivottavasti ![]()
Kyllä musta tuntuu, että Suomen posti on tässä sun tapauksessa möhlinyt, mutta tosiaan vaikea ilman lähetystunnusta sitä kirjettä löytää
Olis hyvä kun aina sais sen läh.tunnuksen, niin vois lähetyksen kulkua seurata eikä se pääsis katoamaan mihkään, mutta sen taitaa tosiaan saada vain paketeista (Ruotsin postista en kyllä tiedä)
Harvemmin se posti kuiteskaan lopullisesti katoaa. Aika kärvistelyä se taitaa tosin olla viikonlopun yli niitä pienoisia odotella.
Laitoin Pukille illalla tilauksen. Mielenkiinnolla odottelen tuleeko mitään…
Eräs jäsenistämme kyseli minulta puhelimitse sinisen pelargonian hankintapaikkoja Suomessa (Ruotsista kuulemma löytyisi). Jouduin valitettavasti myöntämään tietämättömyyteni ja neuvoin kyselemään asiasta täältä keskustelupalstalta. Onko teillä jotain tietoa sinisestä pelargoniasta… ?
Alkuperäinen kirjoittaja: päätoimittaja
eivät ne ruotsista löytyvätkään oikein sinisiä (eivätkä keltaisia) ole. aiheesta on jutusteltu vuosia. kun tuonne ylempään hakulootaan kirjoittaa sininen pelargoni löytää juttua sekä tältä että vanhalta puolelta.
saapas nyt nähdä onko First Yellow oikeasti keltainen - nuput näkyy jo.
Pac Blue Wonder löytyy seuraavasta linkistä (ei se ole oikeasti sininen) Pellisprickens Hundar, Pelargoner och Släktforskning
Mutta samasta löytyi erikoisen isokukkainen Feuerriese - onko kellekään tuttu lajike, ja mistä löytää?
Ei se First yellowkaan mikään keltainen ole vaan vähän kellertävä ainakin mun mielestä.
Hei Kukkaistätsy, joko sait sen Sutarven pakettisi vai vieläkö on eksyksissä postin lonkeroissa?
Minun pakettia ei näköjään vieläkään ole lähetetty 
Fibrex vaihtoi mun Qinger Frostin Cy`s Sunburstiksi. Joka kerta siellä on ainakin yksi vaihto tehty.
onko dr ingrid jotenkin erikoinen pelargonia,itse en ole erikoistunut näihin erilajikkeisiin.
Onkhan se sama ku Drotting Ingrid?
On se lyhennettynä
Jes, minen aivan palikka olekkaan
Oikeasti tanskalaisittain se pitäisi kirjoittaa Dronning Ingrid.
Se on melko samanlainen kuin Mårbacka
Eli hehkutin liian aikasin ![]()
Mut ruotsalaiset kirjoittaa drottning, niin kyllä sä ihan oikeessa olit.
niin oliko se dr ingrid jotenkin erikoinen,kuvassa se näytti ihan tavalliselta vaaleanpunaiselta pelargonialta!no männessä näkköö sanoo savolainen!
Vaaleanpunainen kuten Mårbacka.
kiitos tiedoista!
Sutarven lähetys viimeinkin matkalla, tilaus tehty 24.3.
viime keskiviikkona tuli Zumretalta viesti, että juuri saanut maksun (joka minun tililtä velotettu 25.3.) lupasi lähetyksen maanantaina, no oli lähetetty tänään
eipä niillä niin hengenhätää ollukkaan, toivottavasti tulevat ennen viikonloppua perille jee