ai hitsit, mä tiirailin vain innoissani että ihan samat värit…
Tein kans tuonne odla.nu tilauksen. Minä tosin täysin ruotsia ymmärtämättömänä en oikein löytänyt mistään tietoa kuinka ulkomaalaisten tilausten kanssa toimia.
Voi teidän kanssanne. Tietysti menin katsomaan noita pelakuun kuvia ja enköhän vaan minäkin hurahtanut niitä tilaamaan. Sutarveltakin tuli tieto, että sittenkin saan myös sen Bornholmin (plus minkä tilasin sen tilalle) ja sitten tulee vielä se Michelsin lähetys ja… voi tätä pelagonien huumaa ja hulluuta!
Etpä ole ainoa !
Odlasta-- käsitin että lasku tulee lähetyksen mukana. Joku ruotsia paremmin taitava–onko näin?
On-on.
Kiitos! ( ja voi ei, tää on liian helppoa tää tilailu)
Päätin olla luja ja jättä Odlalta tilaamatta. Mitä luonteen lujuutta.
tässä se mun uusin pelargoni,liiterikaupasta ostettu.(vielä en tiedä tykkäänkö siitä?)
läheltä:)
Minä olisin tuosta tykännyt mutta kun en ostanut silloin kun niitä oli niin jäin sitten ilman kun loppuivat. Pöh....
Pääsin käymään Plantagenissa. En ostanutkaan pääsiäiskukkia vaan löytyi pari pelargonia. Näissä on nimilaputkin joista tosin ei voi mennä takuuseen kun eräässäkin ruukussa oli kaksi eri lappua. Osaisiko joku arvioida onko edes sinnepäin?
Avenida Mosaic Purple
Toisessa oli jäljellä vielä vähemmän kukan terälehtiä mutta väritystä voi ehkä aavistaa hiukan.
Circus
en tie nimestä, mutta ihana on!!
miksei täällä ole tuollaisia ihanuuksia plantagenissa?
No hyvä että näin viestisi jmi, aattelin het huomenna sinne hurauttaa, mutta enpä nyt sitten menekään.
Niin on ihania miunkii mielestä, enkä ennemmin ole siellä nähnyt kuin niitä ns, tavallisempia. Niitä siellä oli nimettömiä tavallisia pöydän toisessa päässä hyvässä kukassa. Sekä Englantilaisia pelargoneja. Sitten näitä nimilapullisia joissa oli myös tähtipelargoneja. Pöydän lapussa luki "puolivalmiita" osassa oli kukkia, toisissa ei. Ostamani kukat ovat vahvoja ja hyväkuntoisia eikä näitä oli vielä latvottu joten yritän jonkin ajan kuluttua saada näistä latvapistokkaat.
Nuttura: noissa lapuissa on nimi "Sörgårdens Pelargoner" ja heidän tämän vuotinen pelargoniluettelonsa - pdf-tiedostona ihan kuvineen - löytyy netistä, joten siitähän voit tarkastaa, ovatko nuo nimilaput säilyneet oikeissa kasveissa
http://www.kabbarp.se/Customer/Kabbarp/Filearea/Filer/Katalog-2009.pdf
Voi kiitoksia! Sieltä löytyivät molemmat.
Nyt taas piti saada lisää pelargoneja, tilasin odlasta, Christianin, Wilhelm Langguthin, Kronprinsessan Maryn, Red Pandoran, Blue Wonderin, Caton, French Vanillan ja Ludwigsborgerin. Eiköhän nyt riitä tälle kesälle kukkia. Muut kesäkukat jääkööt nyt sitten ostamatta. Nyt on piste.
En enään tilaa muuta. Piste. Tämä on teidän vika. En voi syyttää itseäni.