Kääntelin pelaruukkuja, niin eikös appleblossomi ottanut ja katkennut. No, sainpahan pistokkaan…
Mullakin vois olla pelakuita vaik sata jos ne mahtuis olkkariin … :doze:
Hankalin, se on se tauti, mikä meissä jyllää. Mulla jonkun verran yli 200. Talvella kuoli joitakin ja äkämä vei syksyllä joitakin. Nyt on uusia taas hankittu tilalle vaikka kuinka monta. Ei sille vaan voi mitään. Mä en ainakaan pysty itseäni hillitsemään. Jonnekin ne on tähänkin asti saanut talvehtimaan!
Mårbacka tant Hanna
Zonartic Spring
Toi on ihana, Jässikkä! Mäkin olen ihan hurahtanut noihin zonarticeihin. Ei tästä tule loppua näemmä, mitä ihminen hinkuu itselleen!
Onneksi tilat on ikeasti niin rajalliset että on ihan pakko vaan hillitä itteensä.Kun ei mahu mihinkään niin ei mahu,vaikka olis mitä ihanaa :D
Snowbright kukkii
Satu, olen myös hullaantunut noihin Elnaryds-pelargoneihin. Tilasin kaksi lisää Elnaryds Romancen ja E. Ljuvliga Julian. Ennestään mulla on Elanaryds Miranda, E. Alexis ja E. Fröken Flora. Tykkään kovasti niiden pikkuisesta kasvutavasta. Silti kukinta on upea!
Tässä vielä pari kukkijaa!
Tykkään kovasti tästä, niin upea väri!
Vähän kukkijoita taas! Nämä ovat keinovalossa kaikki, joten värit ovat mitä sattuu.
Tämä on luonnonvalossa yksivärinen, mutta kaunis se on noinkin!
Sain torstaina Sutarvelta tilatut kuusi pistokasta (joista yksi Elnaryds Pippi). Ne olivatkin viime vuotiseen verrattuna todella hyväkuntoisia. En löydä sitä Pippin kuvaa tällä hetkellä Sutarven sivuilta, enkä yhtään muista miltä sen kukka näyttää! :laugh: Kauniilta varmaan kun sen tilasin… Nyt kun nuo ovat ojennelleet itseään, näyttäis että siinä on nupun alku mutta en taida vielä uskaltaa antaa kukkia. Katsotaan viekö uteliaisuus voiton
Tällaisen kuvan löysin pinterestistä Elnaryds Pippistä.
Jotku siemenet eivät alkaneet itämään. Kaadoin ne mullat Jaloleinikin isoon muoviruukkuun ja sanoin niille " itäkää vaikka tässä ihan rauhassa. "
Ostin Lidlistä tänään nämä Jalopelargonit. Hieman oli kärsinyt kotimatkalla, mutta eipä huolta, sillä kyllä ne rentoutuu ja rauhoittuu.
Käymässäni lirissä kaikki jalopelakat oli aika kärsineitä
No nyt mie nään ekan kerran keltasen.
First Yellow vierellään Ragamuffin.
Yksi suosikeista
Orange Bud
Kirsikka, ostin Peltosen puutarhalta.