Kurppa,mussukka huolehtii kastelusta enimmäkseen
raya,joopa joo,monta hössötystä oot alulle pannu
Oon melekeen kokonaan luopunu pisaroista,ovat ötökkämagneetteja ja tarkempia kastelusta.Pelakuut pärijää vähemmälläki.
Amethyst
Asarnas Loken ensikukinta.
raya,autotallissa roikkuu ja saa valoa niinku muutki.
Tänä kesänä ei oo pelakuut ns. loistossaan, tuulet ja sateet pieksäny koko kesän
Jos mulla pelargonit kukkis tuohon malliin, ne ois mun mielestä todellakin loistossaan.
Me ei ymmärretä pelargonien kanssa toisiamme ja siksipä minulla ei niitä olekaan. Yksi ainoa hennon vaaleenpunainen tuolla kukkii, se oli seka-amppelissa mukana, muuten tuskin olisi sitäkään.
Ei meillä ainaskaan anneta lannotusta joka kerta,laita lantapaukut mullan vaihon yhteyvvessä.Ehkä joka toinen kerta snnetaan lannote,josson tosi kuumaa ja pitää joka päivä kastella niin joka kolomas kerta.Alakukesästä vaan veellä.
Teen varmaan ihan väärin kun mun pelakuut saa vain ruusulannoitetta. Voin vakuuttaa että ne kukkii. Kiitos vaan sille joka antoi sen vinkin. Nyt olen koittanut etsiä nestemäistä syyslannoitetta mutta ei ole täällä suunnalla missään.
Kyllä pelakuut on ainaski tänä kesänä kukkineet,hyvä ettei tarvi nuppusia alakaa raakaamaan
ku pitää viiä autotalliin.
Yu Grushenka
Kyllä on upeat nuo karvarin pelakuut! Itse en ikinä saa niitä kasvamaan tuollaisiksi tuuheana kukkiviksi, vaan päätyvät aina lopulta pitkiksi ruppanoiksi joissa joku harva kukka latvassa.
Terveiset terassilta!
Ai jestas sentään. On kyllä silmänruokaa siinä.
Hei, kestääkö pelargonit miten viileää? Meillä on ensi yönä noin +2 astetta ennusteen mukaan. Mietin, pitääkö nämä ottaa jo sisään?
Yksi kauneimmistani Iriol Eternit
Minulla yksi Ruusunnuppupelargooni.Sai kesän olla ulkona,niin täynnä kukkia.Toin sen lasitetulle parvekkeelle,sieltä sitten pikkuhiljaa sisätiloihin.Toinen Valkea,ei ole edistynyt viime keväästä yhtään sain sen pikkuoksana,mutta ei.todella ole kasvanut kuin kaksikymmentä senttiseksi.Koko.kesän ollut kylläkin vaan sisällä.Miksi toiset kasvaa samalaisessa mullassa hyvin ja toiset ei?
Toscana Silverin kylvin tammikuun toinen päivä, alkoi kukkia elokuussa. Lustre de Pinkin kylvin helmikuun alussa, se kukki jo kesäkuun puolella. Eivät kääpiöitä ja rinnakkain kasvoivat.
Pink Flamingo ja Yu Nastasya Filipovna
Kyllä tökkii taas kerran, pelakuut kukkii tänä vuonna tosi myöhään ja olis parhaimmillaan nyt kun pitää kipinkapin suunnata sisätiloihin,hiukan tympäsee..