Tunnistaako joku tämän,kasvattaa pitkiä mppelissa.
Kronprinsess Mary
April Snow,terveisiä rayalle.
Jips Pipp ja tämäki kaunotar rayalta,kiitos.
Rosalinda
Tässä minun hempukkaiset
Voi apua miten upeaa!
raya,tää käy tarkistamassa,ruukut vierivieressä heleposti erehtyy.
muoks.Aivan oikein April Snow oli viereinen ruukku.Nimilappu oli tuossa Rescue,liekö sekään oikein
U Merlezon 1
Tsaarin Morsian
Nämä minun pelakuut eivät ole olleet mikään menestystarina. Nämä ovat tämän kevään pistokastaimia. Ehkä kukkivat komeammin sitten ensi vuonna.
Otin miehen huushollilla pistokkaat pelakuista, juurrutin ja istutin parvekelaatikoihin ikkunoitten alle. Huonoimmat ja surkeimmat laitoin makkarin ikkunan taa, koska mies yleensä pitää sälekaihdinta lähes kiinni, eivätkä kukat juurikaan ilahduta sisällä olijaa. Mutta mitäs sitten tapahtuikaan. Niistä tuli kaikkein komein ja rehevin kukkaloota
Muutamat sentäs kukkii jollainlailla.
En sanoisi että jollain lailla, vaan varsin hienolla lailla!
Huonosti kukkii pelakuut meilläkin tänä vuonna.
Minun ruotsin tuliaispistokkaat odottelee istutusta.
Ei ollut kotona kuin puutarhamultaa, niin pitää käydä kaupassa.
Otan kukat pois kun laitan purkkiin, koristakoon nyt hetken vielä.
Välillä nuo on kerratumpiakin , tämä ei ole kovin kerrattu.
Siellä oli kaikki muut tätä vaaleanpunaista, paitsi yksi valkoinen oli, siinä oli pienet hyvin kerratut kukat.
Museon pitäjän mukaan tämä on siis Selma Lagerlöfin kotitalosta , eli mårbackasta.
Sain tämmöisen muistilapun mukaan häneltä.
Mr Wren
Amethyst
Viipurin evakko (mummon muistokukka), joka on suosikkini edelleen, tällä on kaunis kasvutapakin.
Tämänaamuinen uusi kukkija LiA Barcelon
Yuv Karfagenin kukat ovat todella kauniit vaikka kasvutapa ei minua miellytäkään-
Harmittaa vähän kun neljäsosa ei ole vielä tehnyt edes nuppuja ja kukkiakin on ollut tosi vähän. Tänään nostelin sisään näitä kukattomia ja aloin raivaamaan tilaa viileämmälle työhuoneen ikkunalle. Toisiin kun on tullut jo vilun värjäämiä lehtiä.
LiA Marcelina(ylempi) ja Sirenevii Rassvet aloittavat kukinnan