David, lisää kuvien väliin tyhjä rivi. Ilman sitä kuvat tulevat yhtenä pötkönä ja sitä ei oo kiva katsella.
Tää uus on vähän syvältä kirjautumis, kännyllä sain tän kirjauksen onnistuu, kännyn kautta laitoin nuo. Läppäriin yritin tallentaa ns kirjautuneena, ei tallentunut, kännyllä on hankalampi kirjotella/laittaa kuvia, Tallennuskirjaus pitäs tehä, 2.läppärille/2pöytäkoneelle/3tabletille,… Kännyllä tää toimii jotenkin, mut hankala lisätä kaikkee. Pitää ajallaan paneutuu siihen,
Käsittämättömän upeita!
Voi ihmettä mikä värikirjo, mihin nuo laitat talveksi?
Vau!
Ei oo totta mikä määrä!
kitikat,autotallissa viettävät talaven.
Omg Hankalin, miten paljon, ja miten hienoja ovat pelargonit. Olen aina rakastanut niitä mutta pakko on ollut vähentää kun ei oo talvehtimispaikka pienessä mökissä.
Sepä Hyvä Karvari että miehesi ei ole pannut vastaan että oot vallannut autotallin
Ooh, onpa hieno! Taitaa olla harvinaisia tällaiset keltaiset pelargonit?
Niin luulen.
Onneksi oon saanu tämän,ollu mulla jo monta vuotta ja kukkinu parina vuotena.Yritän tämän säilyttää vaikka väkisin.
Onko teillä ollut koskaan tähtipelakuuta?
Löysin sen kuvan vanhasta lehdestä.
Otin just tämän kuvan siitä. Vectis Glitter
Onpa hieno. Enpä ole tuollaista nähnyt ikinä.
En minäkään. Ihmettelin sitä.
Minulla on ollut joskus tähtipelakuu, ei ole enää. Kyllästyin siihen kun se meni talven aikana aina jotenkin huonoksi ja vasta syksyllä alkoi tekeen kukkia. Kasvarissa on vielä tällainen.
Hyvin täällä pärjäävät ja kukkivat. Nyt jätin puolet pelargoinnista ulos, pakko rajata talvetettavia.
Mä toin omani sisään. Yöksi luvattu 3 astetta.