4 tykkäystä
Sitruuna perhosia ja suruvaippoja onn ollut paljon. Yksi neitopethonenkin lensi saaressa, nokkosperhosta en ole nähnyt ainoatakaan.
3 tykkäystä
Olin niityllä perhosia, pörrejä ja kukkia katselemassa ja kuvaamassa, ihan hitosti oi niitä pieniä sinisiä perhosia, mutta ne on tosi nopeita ja ei pysähdy kuin siivet supussa.
4 tykkäystä
Tuo Ohdakeperhonen on luultavasti lentänyt ilmavirtojen mukana
Afrikasta asti Suomeen,koska ei talvehdi Euroopassa juurikaan.
2 tykkäystä
Pitkä matka pienelle perhoselle. ![]()
1 tykkäys
Mikä mahtaa olla perhonen, jonka siivissä on valkoista ja oranssia. Kahdesti olen nähnyt lentävän pihalla. Ei ole kirjava, vaan molemmat värit näyttävät yhtenäisiltä alueilta.
Näyttäisikö aurora perhonen tutulta?
Kiitos, aurora näyttää samalta




