Perhonen

4 tykkäystä

Sitruuna perhosia ja suruvaippoja onn ollut paljon. Yksi neitopethonenkin lensi saaressa, nokkosperhosta en ole nähnyt ainoatakaan.

3 tykkäystä

Vähän on siivet kulahtaneet

5 tykkäystä

Olin niityllä perhosia, pörrejä ja kukkia katselemassa ja kuvaamassa, ihan hitosti oi niitä pieniä sinisiä perhosia, mutta ne on tosi nopeita ja ei pysähdy kuin siivet supussa.

4 tykkäystä

Tuo Ohdakeperhonen on luultavasti lentänyt ilmavirtojen mukana

Afrikasta asti Suomeen,koska ei talvehdi Euroopassa juurikaan.

2 tykkäystä

Pitkä matka pienelle perhoselle. :wink:

1 tykkäys

Mikä mahtaa olla perhonen, jonka siivissä on valkoista ja oranssia. Kahdesti olen nähnyt lentävän pihalla. Ei ole kirjava, vaan molemmat värit näyttävät yhtenäisiltä alueilta.

Näyttäisikö aurora perhonen tutulta?

Kiitos, aurora näyttää samalta