Pientä pintaremonttia

Komppaan Anitaa. Sen lisäksi, että memuli osaa suunnitella kaunista, niin hän myös itse tekee sen! Se ei meinaan ihan joka naiselta onnistu.

Memulin käden jälki on kadehdittavan upeaa! Hieno kuisti!

Tosi viehättävä kuisti! Kivat värit ja ihanat ikkunatkin :slight_smile:

Voi kyllä Memuli on taas saanut kaunista aikaan sillä on sitten hyvää silmää ja turha kainostella siellä, sillä jo niin monesti se on jo todettu että sinun hyvää silmää ja nopeita käänteitä ja tulosta syntyy vaikka mistä. Ole ylpeä töistäsi toivotavasti muutkin mökin käyttäjät ymmärtää sitä arvostaa mitä olet tehnyt kaikkien hyväksi.

Voi kiitos sanoistanne, tällä minä jaksan taas eteenpäin. Tykkään kamalasti tehdä kaikkea, mutta kyllä se vaan on niin, että kukaan muu (lue sisko ja sen perhe) ei taida arvostaa ollenkaan sitä. Päinvastoin. Minä taas arvostan sitä, kun silmälle on edes jotain silmänruokaa ja tiedän, että meidän nuoret "ei ehdi" kunnostamaan siellä paikkoja, vaan käyvät vain lomailemassa ja saunomassa siellä. Paikat rapistuu, jos kukaan ei tee mitään, eikä kukaan ole mitään tehnytkään moneen moneen vuoteen. Itse en ole mökillä käynyt aikoihin, nyt on hyvä aika vähän kunnostella rapistuneita kohtia. Minä tulen niin tyytyväiseksi, kun olen saanut jonkun paikan "kotoisaksi". On se hienoa, että täällä pentissä teiltä saan ihanaa palautetta, josta taas saa uutta pontta touhuta. Kiitos.

En mie ole ennenkään tottunut Memulin jäljiltä rumaa näkemään, mutta tuo kuisti on kyllä huippukaunis :slight_smile:

Ei onnistu maalaaminen tällä kelillä millään. Maali on kuivaa sitä mukaan, kun levittää. Edes pohjamaalilla ei saa kelvollista jälkeä. Grrr!

Tällaista tuli viime talvena puuhattua. Meidän pikkuinen eteinen sai valkaisun. Nyt alkaakin sitten olemaan se tilanne, että pikkuhiljaa kaikki paikat on (ainakin) kertaalleen käyty läpi, eli saapi varmaan alkaa taas alusta. Märkätiloja ei ole kyllä vielä laitettu, mitä nyt jotain muuria olen uudelleen maalannut. Keittiön kaapit menevät varmaan vaihtoon jossain vaiheessa, ainakin jos miehen veli tekee remppaa, niin ostetaan häneltä sitten ne käytetyt (10 vuotiaat tammiovet).
Ensin lähtötilanne:

Lopputulos (keittiön ovi on näköjään tässä vielä maalaamatta):muoks.  Sävy ei kyllä ole noin sinertävä, miltä tässä kuvassa näyttää.

Ihana valoisa tila! Meillä on samanlaiset koritkin, siellä päällekkäin ja täällä vierekkäin. :slight_smile:

Kiitos Kastehelminen ja peukuttajat. Suurin syy tuohon pikkuremppaan olikin juuri tuo valoisuuden saaminen. Pidän kyllä puisista pinnoista, mutta reilun parin neliön tila, missä on neljä ovea ja kaikki pinnat lattiasta kattoon (lukuunottamatta niitä ovia) puuta, siis tummunutta puuta, rupesi jotenkin ahdistamaan.

Havinalla kyllä hieno eteinen! Pitäis varmaan laittaa itekki remppakuvia tänne… Ruskeat tapetit ja vihreä lattia sai kyytiä edellis talvena… Pitäs taas keksiä joku uus projekti… :slight_smile:

Ostin tänään pari rullaa perustylsää tapettia kun halvalla sai. Meinaan vessan tapetoida. Maksoi yhteensä 10€

Olohuone ennen…

Ja jälkeen…

Tulipas Havinalle nätti eteinen! Samoin Jeminan olkkari on kokenut hurjan muodonmuutoksen!

Yläkerran mukuuhuone muuttopäivänä…

Ja remontin jälkeen…

Alakerran makuuhuone muuttopäivänä…

Ja vähän myöhemmin…

Hienoja muutoksia! Kyllä maalilla ja tapetilla saa paljon hyvää mieltä aikaan ja kaunista jälkeä!

Jemata on ollu ahkera. Hienoja muutoksia olette tehneetkin.

Retuseerasin pikkasen yhtä huonetta. Täs on ennen kuvat. Oikeenpualeine kuva on siitä, kun nuorin poikani raijas tavaransa takas kotio syksyl ja asu 5 kk täsä. Just mahtu jenkkisänky tänne, ku parven portaat otti pois. Muut pojan töönät änkesin yläkerra huaneesee. Nysse sai tyttökaveris kans oma kämpä. Ja lähti.
Ton parve mää annoi kummipojal. Se tekkee siit sängy pikkutytölles.
Parve poisto ties sitä, että oli taas kerra ostettava tapettii. Mää laitoi vaa kahrel seinäl uut, loput sai olla vanhaa. Must ne sointuu joteski keskenää?