Pientä pintaremonttia

Entäs tämä, kuva pikkuradiostani:)

Nyt löyty oikea otsikkokin hymy Tässä meidän "pientä"pintaremonttia joka kyllä jatkuu edelleen ensi kesänä naurua
En ehtinyt joistain huoneista ottamaan kuvia alkuperäismuodossa (ukoilla oli niin kiire), mutta tässä jotain:

Wc nurkkaus ennen ja jälkeen

Eteinen näytti pahimmillaan tältä:

Ylhäällä vanha väliovi, ja tästä näkee millaiset seinäpinnat tilassa oli. Alla melkein valmis eteinen. Listat, pattereiden putket ja kalusteet puuttuvat.

Seuraavana tupakeittiö:

Ja makuuhuone, jonne tehtiin vähiten remonttia tässä vaiheessa. Vähän tumma tuo jälkeen kuva.

Eikös siinä monesti tuppaa käymään niin? Vähän vaan piti laittaa ja hups, kohta on koko kämppä uudessa uskossa.

Kylläpä on Memuli ja Moonlight saaneet hienoa jälkeä aikaan!

Memuli. Mitä maalia olet noihin kaapinoviin käyttänyt? Kaverini suunnittelee myös vastaavaa maalausurakkaa ja olisi vinkistä kiitollinen. Todella kaunis on keittiösi ihan kokonaisuudessaan!

Ihan pikkuista fixausta on Moolightin näköjään harrastanut :smiley: Hienoa jälkeä sielläkin.

Tässä mun RETRO!

Mahlan radio on kuin ´59 DeSoto (se on auto). Minä haluaisin semmoista jugendradiota kaksikymmentäluvulta. Löysin semmoisen mutta pitää haastatella tuota kummipojan kaveria joka sähkömies. Täytyy olla helpompi keino muuttaa meidän 220 sähkö 110 sähkövehkeelle, kuin tuo kahvipaketin kokoinen muuntaja joka meillä jo on. Tällä dollarikurssilla tuon hinta jäisi alle kolmenkymmenen euron.

Melkein täydellinen radio

Hopsan Temskukka, kun tuon raarion sisällä on semmoinen muuntaja joka laskee sen 120V jännitteen ensin alas ja sitten muuntaa sen vielä tasasähköksi. Tuonne masiinan sisälle kun vaihtaa sen verkkojännitemuuntajan semmoiseksi että se muuntaa 240V raarion vaatimalle tasolle niin niistä ‘kahvipaketeista’ pääsee eroon. Sen oikean kikkulan saa vaikka vanhasta raariosta joka on pikkaasen vinksahtanut epäkunnon puolelle. Ja sitten tarvitaan semmoinen sohvaperuna joka pienellä virittämisellä alkaa tekemään tuommoiset viritelmät…

Tässä minun retrosoittimet. Picnic-levari ja käsveska-radio:

Mun retrorario on näin suuri. Olis mukava kun poikani melkein-elektroniikka-asentaja joskus vilkaisi sen sisuskaluja, josko saisi toimimaan. Toimii tosin laskutilana. (jessus tuota pölyä - undulaattihäkki on vieressä)

Sain hyllykön ostettua tietokoneen viereiselle tasolle, nyt on kaikki puutarhakirjat, laskut ja paperit ojennuksessa (ainakin hetken:)

Minä juuri olen myös hankkimassa ihan samaiseen tarkoitukseen hyllyä :slight_smile:

Tää on tällainen halpa lastulevylaatikkoa marketista, mutta kun on kaikki muutkin samaa sarjaa (eli mistä sattuu kokoiltu) niin menkööt.

Vesisade päivälle kun ei sitten muuta tekemistä löytynyt niin aloin ottamaan tapettia pois yhdestä makkareista. Piti olla ihan piis of keikki, mut mikäpä menisi odotetun lailla. Oli pirulainen kaksi kerrosta tapettia päällekkäin että voi vähän kestää. Kaksi karvaista työnjohtajaa seuraa vieressä silmä kovana ja yrittävätpä poloiset väliin kovasti autella.

Täytyy vielä todeta että noita tapetteja jo useammasta huoneesta repineenä uutta tapettia ei tilalle laiteta vaan maali. Helpompi sitten kyllästyessään vaan maalata uudelleen...Tähän muutettaessa ei isompia juttuja pitänyt tehdä vaan kuinkas sitten kävikään. Ilahduttava kuva meidän keittiöstäkahvia

No niin onkin. Ihan kuten putkiradio konsanaan.

Kiva apulainen sulla ollut:-)

Hupsista vai on Paulastiinalla k…litetut tapetit, APUA, ei kai, taitaa olalla kullattua kuvioa. Vähän mua ajatus nauratti, kun on vielä eteisessä…Nauraa vieläkin…

Mie tykkään noista tapeteista. Hieman Jugent vaikutteita. Kyllä kullitettu sopii mihin vain:D

Hyvä Paulastiina! Mulla on tiaustapetti vieläkin rautakaupassa. On niin kiihkeätä tämä elämä, ettei meinaa ennättää edes sitä hakemaan…

Taidankin lähteä tänään aikaisin ja noutaa pötkylän jo ennen töihin menoa. Katsotaan, milloin se sitten kiipeää seinälle…

Minä tykkään kovasti tuosta Paulastiinan tapetista! Se on siro, ilmava ja kevyt.

Yhtä kaunis amppeli oli minullakin ennen muuten :smiley: Pidin sitä lopulta ulkona puissa roikkuvana. Puiset viininpunaiset soikeahkot nappulat väleissä. (Siivouskomerosta löysin keväällä amppelin, jossa on minikokoisia näkinkenkiä siimaan pujotettuna. Koska samanlainen petti kerran olkkarissa, kiersin amppelin vaan vaasin alustalle kuistilla ja aika nätti se siinä on.)