Pientä pintaremonttia

Eikös se täkänä ole kudottu seinävaate (vaimikäsenyton), jota voi pitää kummin päin vaan, eli sama kuvio / kuva on molemmin puolin. Monesti värit menee negatiivina toisella puolella (siis jos on kudottu kahdella värillä). Autappas, sailasi, jos olen väärillä jäljillä.

Intopii, olet aivan oikeassa kuvauksesi perusteella.

Ymmärtääkseni sulaketaulun eteen ei saa laittaa mitään syttyvää/palavaa eli ainoastaan metallinen suojus olisi mahdollinen ja turvallinen

Olisikohan hurjan kallista huvia teettää siihen vaikka täältä (tai vastaavasta paikasta) joku sopiva lainmukainen koriste? Voisihan kuvion taustaksi kiinnittää vaikka mustan metallilevyn.

http://www.rst-lahjat.fi/

Harkitsen täältä muutamaa joululahjaa, siksi tuli mieleen kieli ulkoa

Hieno tuli. Laita vielä kuva kun on matto ja kaikki.

Ja pelakuut ikkunalla :slight_smile:

Hieno, varmaan tyttökin tykkää ja on ylpeä uudesta. Tosiaan kuvia taas, kun kaikki kohdallaan.

Hieno tuli Ermelin tytön huoneesta.

Pst. minua jäi pikkaisen se koivukaappi jälkeenpäin kaivelemaan, mutta onhan se otettava järkikäteen, kun ei mahdu niin ei mahdu…

Olipas täällä tullut remontoimalla hienoa jälkeä. Aivan uudet ilmeet huoneissa.

Memulilla ruokailuryhmän yllä joku ihana verho! Ei vaan oikein hyvin näy:)

Kelpaa tyytyväinen ollakkin. Hienohan se on!

Lattia näyttää silmään tosi upealta! Ja muutenkin tosi hieno huone. Sopisi kuin nyrkki silmään muuten sellainen punainen (tai mustakin) kiiltävänahkainen sohva?

Langattomat verkot on nykyään muuten tosi käteviä, niin ei tarvitse niitä verkkopiuhoja vetää pitkin taloa. Härveliin tarvitaan antennilla varustettu nettilaatikko ja langattomilla verkkokorteilla varustetut tietokoneet. (Ja verkoista jotain ymmärtävä henkilö laittamaan sen salasanalliseksi, ettei naapuritkin surffaa samalla.)

Tosi kaunis!

Jouduitko Memuli ihan yksin raahaamaan nuo kaikki? Laitahan kuvaa sitten, kun oot saanut työhuoneen valmiiksi.

Siirsin nämä hyllyt sieltä, minne vein nuo paperipinot Pienillä kärryillä ja sisulla 5:n kynnyksen yli tänne uuteen paikkaan.

Ostin maljakon, 2 euroa! Peikonpähkinät oli jo kalliimpia.kieli ulkoa

Että riittää vielä energiaa työpisteenkin remontoimiseen? Hieno tulos!

Vaaleat.

Upea tuo punainen tapetti!!

Eihän tuolla pystyisi mihinkään työntekoon keskittymään, huokailisin vain ja tuijottelisin rakastavasti seiniä naurua

Kerkesitkin jo laittaa kuvia. Ihanan näköistä tuli!!! Seinä on hyvän ruskea, ja pinta näyttää ihan samettiselta. Kauniita pieniä yksityiskohtia teit. Mä laittaisin kanssa vaaleat istuintyynyt noihin tuoleihin. Kyllä työkaveri varmasti ilahtuu, minä olisin ainakin tosi mielissäni tuollaisesta muutoksesta.

ohonaurua, Memuli, johan mä oottelinkin näitä kuvia! Iankaikkisen upeaa jälkeä -TAAS! Vaaleat päälliset, tosi kaunis tapetti!!!

Kyllä olet upeaa jälkeä olet saanut aikaiseksi. Ison homman olet tehnyt ja raskaan. Takaan että nyt sulla on mieli hyvä, mutta varaa kylmää vettä tai hajusuolaa maanantaiksi, kun työ kaverisi tulee töihin. Voi vaikka pyörtyä on niin hieno yllätys.