Ensimmäinen kärhöni, joka ei myöskään kerennyt kunnolla kukkia. Toivottavasti juurakko onnistuu menemään talven yli.
Ihan omalle pihalle nousee jokunen pieni syksyisin. Johtuneeko kaadetuista koivuista ja niiden lahoavista juurista.
Tämä istutus on tehtävä joka vuosi. Kukoistaa koko kesän. Keskellä lumihiutale ja laidoilla lobeliaa.
Tässä isompana tuo oma nimimerkki. Ihan siemenestä itse kasvatettua Kohtalonkukkaa.
Mä en oo saanu kärhöjä mökillä (III tai virallisesti IV kai pitäs olla. Mut yleensä II ja I alueen kasvit pärjää. Luulen et liian lämmin paikka kärhöille, kun ei oikeastaan varjopaikkoja mssään. Olen luovuttanut kärhöjen suhteen.
Aurinkoista Pääsiäistä meille kaikille, joilla toinen jalka on jo ihan pihalla !
Vuorirevonpapu
Kullero
Syreenin kukkia lähietäisyydeltä.
tällainen uusi kokeilu kasvihuoneessa. Osui silmään Multasormiliikkeessä. Amppelikurkku.
Kääk! Millon oot kurkut kylväny, ku nyt jo noin isot kaverit kasvaa? Mulla ei ole vielä edes kukkia…
valmistaimi kaupasta. ei ollut suurensuuri. Ollut kolmisen viikkoa. Alkoi heti viihtymään. Tukehtuneeko omaan kasvuunsa.
Tämä on luullakseni jonkin sortin hirvenjuurta. Kaunis kukkiessa. Leviää tuhottomasti kukkien vanhentuessa höytyvillä.
Tällainen mansikka löytyi minun mansikkamaasta.