Minulla sattuu olemaan vähän jakojäännöstä niistä lampuista ihan käyttämättömänä tehdaslaatikossa jos kiinnostaa. Hölöä voitte laittaa. (Tämä ei ole ns. kaupallinen ilmoitus, veloitan omakustannushinnan vain niistä)
On/Off kytkin on, mutta ketä se haittaa jos ne yöllä tuovat lohtua pimeään, sillä sähkölaskua eivät kartuta. Niissä on hämäräkytkin joten eivät pala päivällä.
Ja huom. Jos aurinkolamppu pimenee niin kannattaa laittaa se off-asentoon ja sitten viedään se lataantumaan vähintään päiväksi oikein aurinkoiseen paikkaan ja tsim- palaa taas.
Hei! Riittääkö aurinkolamppujen teho syksyyn tai talvella? Tarviiko olla suorassa auringonvalossa latautuakseen? Ja vielä, kuinka pitkään suunnilleen palavat latauksella (päivän vai useammankin sadepäivän)? Nimimerkki Kiinnostaisi kovasti!
Varoitan vielä kerran että aurinkolamput eivät ns. valaise, vaan ne valoavat kauniisti ja näkyvät kivasti hämärissä.
Kävin tuolla aurinkolamppukeskustelussa ja huomasin että tänä vuonna on helmikuun puolenvälin jälkeen aurinkoa ollut tarpeeksi niin että yöllä valaisivat kasvihuoneen, sillä säilytin omat lamput talven yli siellä : )
Eli valoavat vain jos aurinkoa saavat latautuakseen tarpeeksi. Muutaman sadepäivän jälkeen into himmenee selvästi, mutta nämä ominaisuudet tekevät niistä (omasta mielestäni) vain aika inhimillisiä.
Siirreltävyys on kiva juttu sillä kesän mittaan kasvit kasvavat ja varjostavat joten siirtely kannattaa.
Tuosta rajan takaa naapurimaasta hankittiin näitä aurinkokennovaloja. Suurin osa samantyylisiä kuin Temskukalla, mutta metallinvärisenä eikä niin hienoja (kuin Temskun) . Ja sitten muutama tälläinen jossa muovi jäljittelee jotain tiffania tms.
No olipa vähän epäselvä kuva. Temskukka on oikeassa, eivät varsinaisesti valaise, mutta itse tykkään hirveästi, minusta ne antavat kivat ääriviivat pihalle, näyttävät missä polku kulkee jne.
Noita MoonRiverin lamppujen tapaisia oli just taannoin jossain kuponkiuutisissa myynnissä, eikä ollu minusta edes ihan äly kalliita. Huom.tämäkään ei ole mainos, meinasin itsekin tilata mutta jäi tekemättä...
Haluaisin kysyä Temskukalta vielä noista kennolampuista,että riittäisikö valo merkkaamaan ajotien reunaa että taustapeilistä näkisi missä tie?Meillä sen verran “mutkanen” ja pitkä pihatie,että pitäisi merkata niin kuin kiitoradat,että näkee peruuttaa pihasta =D!Olen jo kokeillut kaikki heijastimet ym,mutta niilläkään ei tee mitään,jos ei valo osu sattumoisin heijastimeen.Eikä ne killuttimet ole kovinkaan mukavan näköisiä kylvettynä ruusupuskiin/aitaan/roskikseen/puihin jne.Herra Hidalgon kun ei milloinkaan tarvitse ajaa autoa sumussa/hämärässä/pimeässä/pyryssä.Eikä myöskään raapia klaseja (murr…) vaikka menikin nyt vähän OT…
Hienot valot ja hieno terassi Hoyabella. Mistä näitä valoja saa ja minkä hintaisia??
Meillä on suunnitteilla jonkinlainen terassi takapihalle, että kissatkin pääsisi sinne(aidattu). Ei osata vielä hahmottaa, minkälainen se olisi. Pitäisi kuitenkin sopia tähän vanhaan talo-miljööseen eli suunnitteluvaihe on vasta menossa.
Hyvät Ihmiset: Olen lupautunut tiedottamaan kun olen lähdössä taas tuonne USA:n puoleen työn merkeissä. Eli jos näitä aurinkolamppuja jäi vielä joltain puuttumaan toivon ilmoittautumista hölöihin…
Ja jos muu sikäläinen puutarhatuote kiinnostaa niin kyselyä vaan peliin.
HUOMIO: Aurinkolamppujen malli on muuttunut! (mielestäni jopa parempaan päin mutta makuasioista ei voi kiistellä). Aiemmin väri oli räväkkä kupari/messinki ja nyt hillitty, tumma sävy.
Laitan tähän laatikon päästä otetun kuvan. Jollette saa selvää, pistäkää hölöä ja sähköpostiosoite niin voin laittaa saman kuvan suurempana.
Eli jos haluatte muutoksia tilaukseen niin pistäkää hätäisesti tietoa, en ole vielä uskaltanut lamppuja ostaa kuin aivan muutaman.