Ei ollut minuakaan ja silti tyrysin mukaan.
Käytiin eilen sellasessa romukaupassa (käytettyä ja vähän uuttakin). Ostin neljä pientä aurinkokennoledvalaisinta (uutta) pergolan ympärille. Saas nähdä, onko niistä mitään iloa. Hinta 6,5/lamppu. Varsi kovin lyhyt, mutta voihan sitä jatkaa.
Arvoisat Puutarhanettiläiset, aion laittaa tulevana viikonloppuna näitä aurinkolamppuasioita järjestykseen sillä lamppupaketit tulivat.
Jos joku vielä haluaa lamppuja entisten lisäksi voi vielä pikana ilmoittautua, sillä viime hädässä isäntä haki vielä yhden laatikon joten ylimääräisiä on muutama.
Eilen huomasin, että omat vanhat lamppuni jo loilailivat kasvihuoneessa : ) Sen verran on aurinko paistellut että ovat jo heränneet henkiin.
OI ihanaa, olinkin jo unohtanut koko lamput…
Pyydän vielä vähän kärsivällisyyttä: Minuun iski pahimmiltaan nuhakuumetta ja jos vain suinkin koittaisin lepuutella tänään ja ehkä huomennakin. Tulin äsken töistä ja huomasin että virta katkesi, isoremmi lyö tyhjää, samoin järki. Jospa maanantaina laitan ne lamput, on niissä sen verran kova pakkaaminen että aivan hiki tulee kun vain ajatelenkin.
Saanko luvan?
Kyllä! Ei mitään kiirusta ainakaan tänne suuntaan, kyllä ne ehtii sittenkin kun olet saanut remmin takaisin päälle.
Parantele itsesi ihan rauhassa! Minulla ei ainakaan ole mitään kiirettä niiden lamppujen kanssa, lunta on pihalla vielä reilusti… Lähdettään reissuun huomenna aamulla ja kotiudutaan torstaina (nettipimennossa).
Lähdin tuossa pari tuntia sitten iltakävelylle ja katsoessani kasvihuoneisiin, yllätyin, lamput paloivat siellä. Kevät on tullut!
Poikien kanssa pakkasimme lamppuja parhaan taitomme mukaan Liisukalle, Tanulle, Paulastiinalle, Pirkkikselle ja Karakoolle. Laitoin teille siinä maksusta hölöäkin juuri; unohdin laittaa siihen että matkahuollot perivät vielä rahdin sitten kun pakettia hakee. En osannut sitä näihin vielä laskea joten ajattelin että täsmällisin maksu menee tällä tavoin.
Tanu, Liisukka ja Kara.Koo, laittakaapa vielä kännykkänumeronne sillä ne tarvitaan myös matkikselle - osaavat sitten soittaa tai laittaa tekstaria kun pakettinne on noudettavissa.
Tiukunen, Elina ja Kiurunkannus, osoite- ja lisätietoja vielä odottelen...muistakaa ne kännykkänumerotkin, kiitos!
![]()
![]()
(Oikealla yläosassa on suurennuslasin kuva: sillä saat ohjeista suurempia ja teksti erottuu)
Kävin justiinsa verkkopankissa maksamassa.
Kiitokset taas sinulle!
Mää laitoin kännynumeron jo osoitteen kanssa viestissä…
Vastasin yv:hen ennen kuin luin tämän, eli matkakulujen osalta asia ymmärretty, puhelinnumeron laitoin ja maksukin suoritettu. Nyt vain odotellaan lamppuja…
Kiitos!
Maksettu, ynnä lähetetty yv:nä puhelinnumero.
Kaunis kiitos Temskulle!!
Laitoin alkuillasta hölöä mutta errorrr.. pukkasi vaan esiin, yritän kohta uudelleen
Matkahuollosta tuli viesti että paketti on täällä. :))
Mullekin tuli viesti jo aamulla
Kulut 12,24e. Viimeistään lauantaina pitäis päästä hakemaan ne. En vielä uskaltanut yrittääkään lukea niitä lontoonkielisiä ohjeita…
Paketti haettu matkahuollosta, kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Monet, monet kiitokset taas Temskulle!
Paketti haettu täälläkin. Voi hitsinpimpula että ovat nättejä!! ![]()
Tanu, minun mielestäni nämä tummemmat ovat paremman näköisiä kuin ne aiemman vuosikerran patinoidun pronssinväriset. Mielestäni nämä sopivat paremmin kaikenlaisiin puutarhoihin.
Eikä niitä käyttöohjeita kukaan lue, tai niin noh, vasta savun hälvettyä… : )