Piikkikruunu, Euphorbia

kuva

kuvaEikö olekki söpö!


Löysin valakiaa piikkikruunua,toivottavasti etes joku nuista lähtee kasvuun.

Löysin tämän vanhan ketjun, onko täällä vielä elämää?
Minulle uusi tuttavuus, nyt mietin miten hoitaisin? Aika iso kasvi jo mikä itselle tuli, lehdet kellastuu ja putoilee. Miten pitäisi hoitaa?

Soge, kaikissa ketjuissa on elämää jos vaan jollain on aihetta koskevaa asiaa ja hän siitä kirjottaa. Niinkuin sinä nyt tänne :+1:

Mä en kylläkään piikkikruunusta tiiä mitään, huonekasvit ei oo vahvinta osaamista. Puutarha.netn kasvikortistossa on piikkikruunusta jotain, mm että se "on arka kosteudelle, ihanteellinen kuivaan huoneilmaan.Liian viileä paikka, liikakastelu tai molemmat yhdessä saavat lehdet putoamaan talvella". Ja sit tietysti ensialkuun vastauksia tänne ootellessa kannattaa lukaista mitä tässä ketjussa on jo aikasemmin kirjotettu.

Älä kastele liikaa,son kaktus ja pienet juuret.
Yritä ”unohtaa” välilä kastelu.

Miksei tää ketju näy viimeisimmissä :thinking:

Näkyy ketjuissa.

Olin näköjään napsannut sen ilmoitusnamikan sellaseen asentoon ettei tästäketjusta lähe mulle mitään ilmoituksia. Ei siis näy missään tieto uusista viesteistä. Nyt on kunnossa. Arvelinkin että on taas meikäläisen sormi livennyt jossain :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 tykkäys


Kanarialta tuotu pistokas,monta vuotta ollu juuri ja juuri hengissä,nyt alakaa elämään :yellow_heart:

4 tykkäystä

Ooh! Hieno! :+1:

1 tykkäys