Pioni, Paeonia, Osa 2

Kartanopioni aloittelee Helsingissä. Terkkuja Filopatorille! :pink_heart:

11 tykkäystä

Tänäkin vuonna ekana kukkii Lovely Edda. Kuvasta vasta huomasin, että yksi tuija näyttää huonolta.

Mairei kukkinee jo huomenna

10 tykkäystä

22 pionia joista 2 tuplana ja päätin ettei tule enempää vaikka kaikkia ihanuuksia onkin tarjolla.

p.mairei, kukkinut jo viikon.

11 tykkäystä

p.obovata. Tämä vuonna jo kuusi kukkaa.

6 tykkäystä

Unokin lähettämät pionivauvat saapuivat terhakkaana perille. Nyt he saavat toipua tuossa ikkunalaudalla hetken, ja lopullisempaa istutuspaikkaa mietitään myöhemmin.

Tässä on “May Lilac” x 1, “Pink Vanguard” x 2 ja “Moonrise Hybrid” x 3.

Kiitos Unokki! :grinning_face:

5 tykkäystä

Kiitos, kiva kun kelpasivat ja yllättävän terhakoina tulivat reissusta. Hyvä näin. :smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Nosegay

10 tykkäystä

Kivasti retkotta kuolanpioni kaivon vierellä. Ei kukaan ole tukea viitsinyt..

4 tykkäystä

Olisko kuitenkin kartanopioni kyseessä?

Niinpä onkin. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 tykkäys

luonnonlaji, en muista nimeä.

10 tykkäystä

Olen saanut tämän pionin Amuripionina. Onkohan tämä se?

Valitettavasti myöhästyin kukinnan kuvaamisesta.

Pikku taimia tekee runsaasti.

4 tykkäystä

Ihana Chalice, hybridikausi avattu.

8 tykkäystä

Minulla kuolan pioni aloittelee juuri ja muutkin ovat jo aika valmiina ..tukia täytyy laittaa.

Täälläkin aloittelee, vaikkei noin kauniita olekkaan kun edellä.

11 tykkäystä

Rockin pioni alkaa olla jo tuohon paikkaan turhan suuri.

11 tykkäystä

Lempparini Nancy ja pörriäinen

Mai fleuri ja leppikset.

10 tykkäystä

Upeat!

1 tykkäys

9 tykkäystä