Kaukasianpioni Vakka-taimesta.
7 tykkäystä
Kuolanpioni ja puupioni jonka nimi katosi ni kukkivat ihanasti ja kyllä noi 20 kaveriakin jo nuputtaa..
Onpas kivasti lähtenyt kasvuun. Jos on paahteista kannattaa varjostaa hyvin vielä pari kesää.
1 tykkäys
Tuo Athena on tosi nätti. ![]()
1 tykkäys
IHANIA KAUNOKAISIA
Vaikkei nimiä muistaisikaan.
1 tykkäys
Valtava määrä kulleroita taustalla! ![]()
Ehkä liikaakin Aasiankulleroita.
1 tykkäys
Vanilla schnapps ehkä. Pahis taustalla tuhotaan ennen siementämistä
Early windflower
Claire de lune ehkä
7 tykkäystä































