ja lisää vuoria..
...
Takaisinpäin ajellessa käytiin katselemassa Levin aikas messeviä turistihotelleja, vain ulkoa päin..
Viimeinen yöpaikka osui silmiin sattumalta, Kukka-ja eläinpuisto Escurial Limingassa. Siellä oli tosi mukavat isännät. Saimme niin tulo-kuin lähtökaffet ja yöksikin kahvihörppö isännyys sai kahveet termariin: )
Uuden uutukaisen saunankin saimme siellä lämmittää ja saunoa iltasella.
Ja mm, täällaisia muita kavereita siellä myös oli.. mustajoutsen joka oli kokoajan liikkeessä ja tahtoi aina kääntää ahterinsa kameraan päin:)
Aku ja Iines
Mahtoivatkohan nämä olla myskisorsia..
Nämä kaverit pitivät melkoista, hauskaa mekkalaa aina välillä, onneksi ei kuitenkaan yöllä.
Tällainen mietiskelymaja siellä oli myös. Seinillä oli tauluissa monenmoisia hajatelmia luettavaksi.
Ja lopuksi vielä tämä. Kyltissä tuossa rinnassa lukee: Sarvipöllö; )
Koko alueelle oli paljon tehty kesäkukkaistutuksia, pensaita, lampia, kotia, majoja ym. Oikein viihtyisä paikka minun mielestäni.
Ja sitten takaisin omaan pihaan. Tässä kaksi jotka pitäisi saada kasvamaan rinnakkain:
Preeria-angervo
Ja tämä kaunis "piikkiputki?", jonka olen joltakin penttiläiseltä saanut. Olisivat varmasti vierekkäin kauniit..
Tämänhetkistä kuvaa autotallin nurkalta pihaan päin tullessa. Ja edelleen tuo kamala puidenpito hökötys on pystyssä..
Ovipielen daalian nuppu leikkii jänöä..
tuo viereinen, isompi kukka samasta daaliasta.
Jopa nämä itse siemenestä kasvatetut daaliat kukkivat=O
Piikkiputki näyttää alppipiikkiputkelta?
Juu, itse olen autuaasti unohtanut oikean nimen, voi hyvin olla alppisellainen.Kiitos nimestä Ansu75, laitan nyt ylös johonkin: )
KK;lta tilatut miljoonakellot ei (ihan) ole yhtä tuuheat kuin heidän myyntikuvassaan mutta väreistä tykkään.
Äidin kanssa tilasimme noita miljoonakelloja myös. Onhan niissä massaa paljon, mutta värit ei kuitenkaan ole ihan mainoksen mukaiset. Ihania kuvia sinulla!