Jippii hengissä on! - joo hyvä juttu että saan noita tupasellasiakin jo jotenkin pysymään hengissä.
Muok. sopis toi pöhkövehka nimi mulle varmaan paremmin, ois samaa sorttia sit kasvattajan kanssa.
Vai varsista Jadetsu tykkää ja vielä mukamas pidempi kuin meillä, mistäs tiedät :öö Älä aina yritä pistää paremmaksi ;(
No tottakai, mitä isompi sen parempi No näkkeehän tuon sokia Reetaki,että sullon tuo mallia tappi XD
Kipitäppä hakemaan viivotin niin mitataan kummalla son pitempi. Mää hajen mittanauhan ku viivotin on liian lyhyt
22 cm. Palijoko sulla satues?
Ei antanut mita…ei siis kun varsi 20 cm ja lehtien kanssa 26 cm No tälläkertaa voitit ;D
Määhän sannoin,että sullon tappi :))Minun hoijolla varsista tullee pitkät
Ha-Ha Mulla 89cm
Hyvä Onja, voitit kisan, kyllä Jadetsua nyt ottaa päähän …jee jee ;ö
No ehken ottaa mut sua ottaa päähän vielä enemmän tuon tapin kans
Komee, mullakin on juurella pieni alku, sieltä se kohta putkahtaa esiin :ö
Wau Mulla ne kasvavat vain toista vuotta ja eikä ollut vielä sivumukulat! Mutta kasvin päässä kasvaa mukula ja syksyllä ottakaa niitä talteen( niista kasvavat pienet kasvit)
Ainakin Ja-Nan kuvassa,se pieni mukula(kasvin päässä) alkaa kasva
Hitsi, kiva kasvi, mistä noita saa ostaa?
Minulla olisi kolme pientä mukulaa jotka voisin vaihtaa johonkin. Ensimmäisellä sivulla on kasvista kuva. Mukulapökkövehka pitäisi olla koska tekee mukulat juureen.
Minä ostin Venäjältä,sen mukulapökkövehkan,just kuin Korpikellon kuvissa,sen nimi oli Amorhophallus Konjak. Siinä on ihan toisen näkoiset lehdet=)
Siis tuo pökkövehka,jonka jaoin,se oli annettu nimeltä Itupökkövehka,amorphophallus bulbifer.
Onja, mulla on juuri tuollainen ‘nyppy’ tuossa keskellä ja se on kasvanut, juureen tulee myös uutta alkua ;ö
Googlasin, onpas siinä kaunis kukka, onko sinun koskaan kukkinut ?
Ei kukkinut,se kukki aika vanhana! Ja kovasti haiseva kukka!
Mun pökkövehkani on kuihtunut,kuoleeko se yleensä talveksi ?
Otetaanko pois mullasta, vai mitä nyt tehdään ?
Onja…Korpikello…,sanokaa ohjeita
Mun on varmaan turha neuvoa