Puutarhakalusteet

Ooh, vai simppeli. Mulle kulmat olis vaikeet. Olen varmasti “blondi” jolle avaruusajattelu on vaikeeta.

Noita polyrottinkisia kalusteita on ollut markkinoilla jo kauan. Haluaisin parvekkeelle sellaisen kulmasohvan, oiken ison, jossa voi nukkua vaikka päiväunet.

Onko ne kestäviä, kun ovat niin helkkarin kalliita? Pinterestissä olisi kuormalavoista tehtyjä sohvia, mutta ne on aika karuja. Parveke on silti suojassa katseilta ja sateeltakin…

Oletteko olleet tyytyväisiä omiinne?

Viippu, mulon terassilla kolme 65 x 65 cm rahia peräkkäin, niiden päällä niihin sopivat 70 x 70 irtotyynyt (ilmeisesti mittana ilmoitetaan kankaan mitta, ja kun pullistuvat, niin ovat just sopivia). Kaikki ostettu samalla kertaa kehä kolmosen varrelta ruotsalaisesta jättikaupasta, ei maksaneet paljoa. Kolmas kesä alkaa pian, tuskin maltan päikkäreitä siinä odottaa. Olen huomannut että satunnaisetkin selän lepuuttajat tuossa vaipuu vähintään horrokseen. 

Muoks. Eiku eihän noi oo polyrottinkia. No, en poista viestiä kun ovat niin hyvät vehkeet.

Kasvarissa on rottinkiset nojatuolit, jotka olen ostanut jo 18 vuotta sitten. Ei mennyt raha hukkaan niissä.

Mitenkähän polyrottinki kestää? Kulmasohvaan mahtuisi 2 nukkujaa 

Mullakin on polyrottinkia kuistilla jo neljättä vuotta. Ovat kestäneet ja ovat ulkona talvetkin. Katoksessa ovat siis. Ihan priimaa vielä, ei rispaantumisia. Tumma väri on varmaankin haalistunut, mutta sitä ei huomaa, kun kaikki samassa paahteessa, niin ei ole mihin verrata. Itse en värissä näe muutosta. Ei revi sukkahousuja, kuten oikea rottinki. Suosittelen.

Kuulostaa hyvältä. Jään miettimään ja odottamaan tarjousta. Juuri oikean kokoinen olisi kiikarissa.

Polyrottinkiset mustat pöytäkalusteet olleet meillä ulkona taivasalla kesät-talvet kahdeksatta vuotta. Ei mitään kulumisen jälkiä tai haalistumista :slight_smile:

Ostin kun halvalla sain, puisen penkin, joka on ollut aina sisätiloissa. Tarkoitus on kuitenkin laittaa penkki ulos. Haluaisin maalata sen, joko turkoosiksi tai punaiseksi. Mitähän maalia pitäisi käyttää että penkki kestäisi tuiskut ja sateet, ja auringon paahteen? Penkki on lakattu. Nostin sen aitan vintille, mutta pianhan on kesä ja olisi hyvä saada se maalattua ennen sitä.

kuva

Katopa oisko tässä jotain tietoa

Askartelukerhosta päivää. :smiley:

Isäntä on taas väsännyt minulle kalusteita kaikesta mitä pihasta löytyy hengessä.
Siivottiin takapihan lautavarastoa ja kaikkea löytyi.

Tää on se asiallinen versio.
Toinen on vähän hassumpi.
Tää on tyttöpöytä ja sillä on isot kengät. :hehe:

Jiihaa, naapuri oli saanut toisen naapurin metsästä kaatuneet puut ja teki niistä muutaman tämmöisen penkin. Sain kaksi :+1: 

Lisäksi perinteiset kuormalavasohvat, vielä puuttuu pari lavaa että olis ihan valmis. Mutta käyttökelpoinen silti. 

Meillä isäntä yllätti ja tilasi mäyräkoira penkin ja laittoi sen olohuoneen ikkunanalle…
En tykkää ja onneksi automme on usein näköesteenä:w00t:
Olen talon perustuksesta ottanut pihakalusteiden väriksi harmaan sävyt ja pikkuisen valkoista ihan kuin talossakin niin kakan ruskea koirapenkki ?? Kuin pötkö hiekassa… en tiiä mitä matskua se on enkä kertaakaan ole siihen istunut.
En halua loukata ukko kultaani sillä tarkoitus oli varmaan ihan hyvä.
Miksiköhän muuten puunsuojat ( ei öljy ) tuppaa lähtemään kun pesee painepesurilla pation ? Joka toinen vuosi on pakko vetää uusi kerros.

Ehdota mistä tilata puutarhakalusteet?

Onko kukaan tilannut täältä?

https://www.on24.fi/c/7680/puutarhakalusteet

Olen tilannut tuolta jokunen vuosi sitten ulko ruokapöydän ja 6 säädettävää tuolia.
Tilasin, maksoin ja tulivat kotiin (rahtina). Ihan ok.

Muistaskseni On24 on virolainen verkkokauppa tai ainakin virosta tuli minulle ATK iso pöytä. Niin ja ne 2 miestä puhui viron kieltä.