Hattua nostan noin hienolle työlle. Ei miulta onnistuisi ikinä.
Välke! Etkä mitään kertonut, että tuommoisia “tekaiset”!
nii justiisa - että tuollasiakin osaat tehdä!! Kertakaikkisesti hieno loota.
Minä en mitään kummallista osaa ite tehdä mutta mies näpertelee näiden puuhommien kans toisinaan ja tässä kevään aikana teki tällaisen joka on nyt pihalla ylimääräisenä. (ei meillä enää ole noin paljon lunta, kuva on otettu noin kuukausi sitten)
Hieno!
taitava miäs sulla! vau!
Vaude, Välke! Aivan mahtavan upean arkun olet nikkaroinut tuolla “naapurissa”
Onpa upea arkku ja hienoa jälkeä syntyy Hillasuonkin markilla:)
Rusokki, siellähän se on nikkaroitu
Todella hienoa, että on osaavia ihmisiä! Meilläkin syntyy kyllä itsetehtyä, mutta nyt haluaisin jotain myös katseen kestäviä.
Kävin sitten ostamassa pitkään haaveilemani, rautaisen kahdenistuttavan sohvan. Kuvaa ei ole vielä laittaa, kun saan sohvani vasta ensi viikolla.
Onkos täällä muuten joku jo julkaissut onko olemassa mitään luomukonstia entisten valkoisten muovituolien puhdistukseen? Viime kesänä yritin jopa tuhkan kanssa hinkkausta, mutta lähinnä sain pinnat vain karheiksi. Pöytä, jota käytän mattojen pesuun, pysyy kyllä valkoisena mäntysuovalla.
Unvrsl Stnea olen kuullut käytettävän valkoiseen muoviin, kai se on kohtuullisen luomu, ei tosin kotitarvesellainen.
Samaa meinasin ehdottaa. Kotimainen stydi lianirroittaja on vanha kunnon Sampo-puhdistusjauhe. Ei ehkä kuitenkaan niin luomu?
Ihmesieni? Luomusta en tiedä…
Etikka auttaa yleensä kaikkeen
Haluaisin vaalean, koukeroisen, romanttisen, metallisen puutarhakaluston.
Pöydän ja tuolit siihen. Onko jollain osunut silmiin, kukahan niitä myy...
Jos jollakulla on sellainen tarpeettomana nurkissa niin mielelläni ostan vanhan ja käytetyn. Pinnan kunnollakaan ei niin väliä koska osaan hioa ja maalata.
Camina, kyselin samaa täällä joku aika sitten ja tarjontaa ei tunnu olevan ainakaan hirmuisesti. Isolla rahalla saisi maailmalta tuotuja aivan ihania rautakalusteita ainakin sisustusliikkeiden kautta. Googleta rautakalusteet.
Planta… myy ainaskin koukeroisia, valkoisia kalusteita. Pieni pöytä ja kaksi pientä tuolia.
Mistä saa Sampoa? Ylä-Luostan Tarmo-kaupasta! Ei ole mainos: en valmista ainetta, enkä omista kyseistä kauppaa.
Olen tuota samaa pesuainetta yrittänyt painaa takaraivooni (vain muistiin!), mutten ikinä muista sitä erikseen mistään etsiä. Pahkeinen sentään.