Uudet osat siirtolapuutarhoista on kanssa enempikin mainos ohjelmia ja toki sponsorit on selkeästi esillä mut nyt uusissa osissa ne on pääosassa ja se pistää tikun lailla silmään. Valkan kohdilla annoin periksi ja katsoin kun olivat mun lapsuuden maisemissa. Itse asuin valkassa ja ystävä kumpulassa ni kuljettiin alueella paljon, siitä nostalgia.
Hei, huomasin just MTV3 ohjelmissa tällasen puutarhaohjelman:
“Puutarhat uusiksi”
Tänään klo 13:30, MTV3. Kausi 1, jakso 2.
“Näköala omaksi. Kausi 1, 2/8. Neilin ja Claren puutarhasta on huikea näköala, mutta itse puutarha on tylsä ja suojaton. Näköala on saatava osaksi muutossuunnitelmaa, mutta parilla on hyvin erilaiset toiveet puutarhan käytön suhteen. Kaksi suunnittelijaa kilpailee siitä, kumpi saa toteuttaa suuren muodonmuutoksen. Brittisarjassa pannaan puutarhoja uuteen uskoon ammattilaisten muodostaman huipputiimin ja virtuaalisuunnitelmien avulla.”
Paratiisi takapihalla on ollut kanssa ihan kiva, toki nyt tänäänkin vanha uusinta tuli tuijoteltua ja onneksi puutarhanpelastajat on tehneet uusia. Puutarhat uusiksi ei napsaa mut tanskan söreniä katselen kyllä vaik se on aikamoinen höpöttäjä.
Ruotsin television Puutarhakausi on SVT:ssä katsottavissa. Itselläni on päällä koko ajan ruotsinkieleinen tekstitys, koska tämä Suomessa opiskeltu kieli kuulostaa aivan erilaiselta, kuin ruotsalaisten puhuma. Mutta mielenkiintoista on. Tareqin tilalle on tulossa joku uusi. En ole siis vielä katsonut edes ekaa jaksoa kokonaan, vaan vasta alkumetreillä sen kanssa.Tässä ohjelman linkki
Se ohjelman linkki ei toimi, ainakaan mulle.
Tareqin ruoanlaiton katoamista en niinkään sure. Mutta hän oli muuten hauska ja taitava kaveri.
Uusi kokkipoika siellä rustaa nyt ruokia, joita en mitenkään kadehdi. Ohjelmien sapuskat eivät minuun uppoaisi.
Se, mikä minua harmittaa on, ettei Malin ymmärrä rakastua ja poistua Tukholmaan; pois tästä ohjelmasta rakennusjuttuineen
Nyt aukesi mullakin se linkki, kiitos Emadigan. Kouluruotsi mulla sen verran ruosteessa etten kaikkea puhuttua ymmärrä, mutta tallensin kirjanmerkkeihin kaiken varalle jos ei ala tekstitettyä versiota pian kuulumaan YLEltä.
Emadiganin “Se, mikä minua harmittaa on, ettei Malin ymmärrä rakastua ja poistua Tukholmaan; pois tästä ohjelmasta rakennusjuttuineen” oli niin täsmäajatus mun kanssa !
Pernilla Månsson Colt slutar – lämnar med omedelbar verkan: ”Allt gott har ett slut"
Trädgårdstider försvinner
Men nu kommer Pernilla Månsson Colt och resten av trädgårdsgänget med ett tråkigt besked. Årets säsong är över och programmet försvinner nu från tv-tablån.
”Allt roligt har ett slut och så även Trädgårdstider.Ikväll visas sista programmet för säsongen och vilken säsong vi haft, som vi kämpat!Vi har byggt, grävt, odlat, lagat mat, sått, rensat och preppat”, skriver gänget i en kommentar på Instagram.
Tittarna är så klart väldigt ledsna över beskedet.
”Alltid tråkigt när det tar slut! Tycker det har varit roligt att ha Adam med och höra lite mer danska på svensk tv och smörrebrödstävlingen förstås!” skriver en person.
”Å kommer sakna detta program som är mitt favorit program Jag hoppas det kommer en ny omgång nästa år”, skriver en annan.
Menipä hullusti tuo viestini tuonne edelliselle sivulle.
Kokeillaan, jos asettuisi tänne paremmin. Eli tässä on kääntäjän tekemä suomennos koskien Pernillaa ja ohjelmaa:
Mutta nyt Pernilla Månsson Colt ja muu puutarhaporukka tuovat surullisen viestin. Tämän vuoden kausi on ohi ja ohjelma katoaa nyt tv-ohjelmasta.
"Kaikki hauskuus loppuu, ja niin myös Garden Times. Tänä iltana esitetään kauden viimeinen ohjelma ja mikä kausi meillä oli, jonka puolesta taistelimme! Olemme rakentaneet, kaivaneet, viljelleet, keittäneet, istuttaneet, siivoaneet ja valmistaneet, "Joukku kirjoittaa kommentissaan Instagramissa.
Katsojat ovat tietysti erittäin surullisia uutisesta.
"Aina surullista, kun se loppuu! Minusta on ollut hauskaa saada Adam mukaan ja kuulla hieman enemmän tanskalaista Ruotsin televisiossa ja tietysti smörrebröd-kilpailussa! kirjoittaa henkilö.
“Voi, tulen kaipaamaan tätä ohjelmaa, joka on suosikkiohjelmani. Toivottavasti ensi vuonna tulee uusi kierros”, kirjoittaa toinen.
No kyllä tää pentti toimii ihan miten sattuu. Mutta Miraemmi, katso edellisen sivun lopusta käännös.