Puutarhuri kuntoilee (alkaen 5.1.2021 ->)

Nuu,kengät tärkiät jos käy kävelemässä.

Luin jostain, että jos halua kehittää lihakseja, niin pitää proteiinia ottaa niin paljon, kuin itse painaa.

1 tykkäys

Tiiän. Mulla on vaikeet jalat kenkien suhteen. Paljasjalkakengät olleet sopivat, on kesäksi ja talveksi mut se talvimalli on sellanen kuomatyyppinen eli ei oo tukea nilkalle. Hankalalla talvikelillä se näköjään voi kostautua.

1 tykkäys

Eihän tuo hyvältä näytä viime aikojen kuntoilu ulkona. Tänään kuitenkin ihan kohtalainen suoritus.

2 tykkäystä

Taas järvellä 10 km,lentokeli ja upea ilima,tasan tunti meni(ed kerralla umpihangessa 1 t 20 min)
Hyvin onnistuu järvellä hiihto vajaalla käsiparilla,ei tarvi palijon käyttää oikiaa kättä.Ei onnistuis mäkisessä maastossa.

Hyvä on hiihtäjän hiihellä.
Järvi taas ympäri,lentokeli,nautiskelin paisteesta myötätuulessa.
Vajaa tunti meni,keskisyke 124,kaloreja 483 josta rasvan osuus 52%,oon tyytyväinen :smiling_face:

5 tykkäystä

Ja taas järvi ympäri,tänään oli kylymempi ku eilen.

2 tykkäystä

Minäkin olen taas vähän skarpannu kuntoilu puolella.

Minun ennätys on yli 30 000 askelta lähes päivittäin kesällä 2023

Pieniä lenkkejä täällä, mutta joka päivä kuitenkin.
Aurinko voisi joskus täälläkin ilahduttaa.

Täällä on sellainen lumitilanne, että on tullut hiihdettyä vasta muutaman kerran. Jäällä on muutama sentti lunta ja siellä hiihdin toissapäivänä ja eilen. Seuraavan kerran sitten, jos jotenkin saisi melkein kokonaan irronneen pohjan kiinni.

Monoista vai?
Kontaktiliimalla. Liimauksen jälkeen puristuksissa kuivumaan.

Aamulla kävelin vähän yli tunnin. Vein muovijätettä kierrätykseen, palasin moottorikellauraa pitkin. Talven mittaan on tiet tulleet liiankin tutuiksi, joten hyödynsin uraa. Se on tarpeeksi ajettu, joten oli vain epätasainen eikä upottanut.
Tiellä näin pikkuisia sorkanjälkiä, epäilen metsäkauriin jäljiksi.

1 tykkäys

Reilun lenkin sain miekin meren rantaan tehtyä. Vähän liikaa taas päällä. Kauriin jälkiä puuhamaalla paljon. Onneksi naru portti pysäyttänyt ne oman pihan rajalle.

1 tykkäys

Joku oli luisteluhiihtoa vetänyt jääällä. Alle 5 cm pakkaslunta ja kirkas jää alla, en pysyisi pertsaa hiihtäen pystyssä. Mutta kävelytilaa riittää.

2 tykkäystä

Eilen pääsin hiihtämään, liimattu monon pohja pysyi kiinni. Luntahan ei montaa senttiä ole, ladun kohdalla kuultaa jää. Sauvat pitää iskeä kunnolla jäähän, vaikka jää on epätasaista.

1 tykkäys

Kävelin jäällä 7,5 km kävelysauvojen kanssa ja piikkikengin. Liukasta ja kaunista oli.

Autoilla oli rällätty ympyröitä pitkin ja poikin. To

5 tykkäystä

Reilu 15,5 km tuli käveltyä ja samalla kirjaa kuunneltua.
Aivan ihana tyyni aurinkoinen päivä

3 tykkäystä

Eilen oli sopiva ilma kävellä tänään liian kylmä. Naama ja sormet ei kestä yli - 5 astetta. Enkä muutenkaan tykkää mennä tuonne kylmyyteen, odotan aikoja parempia.

Termoskahvit&7,5 km jäällä. Latu ja kävely väylät oli tehty jäälle. Pakkaslunta vain 5 cm liukkaan jään päällä, mahdottoman hankala kävellä piikkikengin, lopuksi sykettä nostava jyrkkä nousu.

3 tykkäystä