Tähän siirrän aluksi muutamia aiheeseen liittyviä viestejä "puutarhuri kuuntelee"-ketjusta. Hetkinen pienoinen.
Mullon ollu vissiin tekemisen puute ku on pitäny juutuupista kattoa 80-luvun juttuja, ne vaatteet on ihan järkkyjä ja muutenkin kaikki lava meininki on niin erinlaista ku nykyään
Nisa Soraya
Anja Niskanen,tällön kyl tosi kaunis ääni
…ja ajatella, jotku teistä muistaa nuo , minolen ollu tuollon vielä ihan käppänä
Kuka muistaa Salomonin Unisadun
Nicolae, kyllä nyt muistan kun räväytin tuon karmean biisin ruutuun- mulla on ollut tän tyypin kuva seinällä , Suosikista leikattu, oli se kait söde…
Ooo, mikä tukka -Markku Aro 1972
Voi Jadeliini, sinä ihmettelet kuin joku voi muistaa 80-lukua - meikäläinen muistaa nää 70-luvun hömpät paremmin, 80-luvulla kiinnostuksen kohteet oli jo muualla…
Jadeliinille 80-luvun muotia by Bon Jovi 1984
Kuin mies voi olla noin tiukoissa housuissa…http://www.youtube.com/watch?v=omLgJe9cnCw&feature=artist
Hui hiivatti, miten nuot saa ees jalakhan ja totta nuot käy kipiää…vaikka minne
Nicolae, valitettavasti XD
Whatever happened to Salomon?
Salomon oli oman aikansa suomalainen vastine Gary Glitterille.
Zibuli: Salomon kuoli diabetekseen.
Ja tässä vielä iki-ihana Marc Bolan. Turhan nuorena kuoli hänkin (auto-onnettomuudessa).
Mun kouluaikoina likat piti niin kireitä farkkuja, et ne puki ne päälle lattialla selällään maaten. Osa joutui pyytämään kaveria seisomaan mahan päällä, et napin ja vetskarin sai kiinni.
Heh Weikko ollaankohan saman aikakauden kasvatteja - jotkut tyttäret joutui nimittäin pukemaan farkut päälleen märkinä plus noi toimenpiteet mitä kerroit Tosin jo silloin sille pyöriteltiin silmiä…
Jade: eihän noi farkut ole vielä edes kireät.
Nuu, ollaan me suunnilleen.
No on ne miehen päälle
Oi niitä aikoja… vaan paljon tosi hyvääkin
Jade, ei oo. Jos ne olis tiukat, niin ne repeis tiukimmista paikoista.
Jade ei ole. Tuohon aikaan (80-luvun alussa) lähes jokainen minunkin tuntema farkkuja käyttävä mies käytti tuollaisia. (Ja voin vakuuttaa, että ne eivät ole liian tiukat).
Silloin ei lökäpöksyjä kuule katsottu hyvällä
Nuu, kuunteles tää: http://www.youtube.com/watch?v=LFa0euVTF-M
Ihanan nostalgisia biisejä, mut onneks oon ollu aina vastarannan kiiski pukeutumisessakin. Se mikä sopi muille ei sit piruuttaankaan sopinu mulle =D! Eipä tarvinnu tukehtua farkkuihin…
Ja ku muut kuunteli jotain ihme “I love everybody” ni meikäläinen “was the only heavy in the village” =DDD! Vähänkö kuulia, näin jälkikäteen aateltuna, kaikkien vanhoillislestaadiolaisten keskellä. Vaan hitto, pieleen meni sekin uhominen, ku kukkaan ei syrjiny ja porukoihin pääsin silti. Jopa ihan kavereitten ruokapöytään asti =D! (Tai sit mää sain kaiken anteeks ko olin kummajainen, joka asu talvet ulkomailla…)
Juu, jotain 70-luvun loppupuolella muistan pukeneeni farkut vaakatasossa, saumat tuppas ratkeileen reiden sisäsivuilta. Beaversit oli parhaat, mutta eipä näkynyt pershoro…
Eikö täälöle yhtään mun ikästä enää hereillä