^Kun nuorena nukkuu, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin
Jade, me ollaan ikuisia nuoria. Oo säki.
Beaversit oli ehdottomasti parhaat!
Kovin nuori en enää ole mut nyt täytyy nukkuun mennä, jos näkis unta vaikka rahapuusta…
Tää juttuhan vaan kertoo, sinullekin Jade, että me ollaan kaikki ihmisiä ja vaikka vuosia tulee lisää niin ihminen sinällään pysyy sellaisenaan. Kuori vanhenee , sisus ei vanhene mutta se viisastuu ajan kuluessa. Jos se ei viisastu niin sellaisen kanssa tulee ongelmia
Tulee ongelmia, jos sisus happanee. .
Niinhän sen pittää pysyäkkin, nuorekas voi olla vaikkois kuinka paljon ikää, olenhan mäkin hilikkua vaille 30 vee ja vielä kattelen kaupasta muumi pussilakanasettejä ja joskus saatan kattoa pikkukakkosenki
Pikkukakkosessa parasta on Pelle Hermanni ja Rölli
Jade, olet niin ihanan nuori
Noo, Jade olkoon mein ikiteini muumipussilakanoissaan (jotka koiruudet kumminkis myllää =D!).
Farkkukeskustelhuun viitaten kerkesin jo hunteeraahmaan, jotta häätyskö kaivaa vanhoja kuvia Jadele tiukkojen farkkujen malliksi…=)
Toi on hyvä idea, sinulta ilmeisesti löytyy ja muiltakin jos viitsii albumeja tonkia - skannerit vaan surisemaan
Muitakin 60- 70-80- luvun omia muoti-ilmiö kuvia olis mukava nähdä - ja jottei mentäisi ihan sivu kuutelupalstasta, väliin aiheeseen sopivaa musaa.
Meidän nuoret mm. Jade vois muistella 90-lukua
Kirka ja Hai-saappaat oli 70-lukua
Kaverilla oli kirkkaan keltaiset, oi että mä olisin halunnut samanlaiset…
Kuva vuodelta 1971, annu 15v
Tandem Friman 1776
Kyl Jopo oli pare…
Wigwam
mannaa korville 70-luvulla ja edelleen
Farkuista ja niiden tilavuudesta puhe oli…
Beaversit istu hyvin ja lahkeissa oli pinta-alaa
Noin, siirrot tehty, jatko vapaa muisteluille
Ja Wigwamin perään Wig-Wam Bam, eiks niin annu
Sitä tässä lauleskelin paraikaa
Katoin ton videon ja voi että tuli hyvä mieli - kiitos Nicolae
Annujoen farkut on niin ihanan silmälle mieluisat ja kauniit päällä. Jos minulla ois vielä tallessa kroppa johon sellaiset vois pujottaa niin heti oitis hankkisin Vaikkei niitä varmaan enää mistään saisi…
Nicolae, Sweetiä kuunneltiin kun olin kaverin luona yökylässä. Hällä oli nauha-mankka, meillä ei mitään musiikkivehkeitä ollut kuin radio. Asian kunniaksi käytiin myös viinikellarissa ja juotiin joka pullosta vähän, ettei kukaan huomaa