Chali,onko tuossa pallot sisällä jokka hieroo?
Pelottaa ettei vois käyttää ainaskaan tällä hetkellä ku ei kestä juurikaan koskia
Hah,juuriku pääsin kehumasta ettei oo lihasrelaksantista tullu isompia haittoja niin tänään on huimannu(saattaa johtua vaan niskasta) ja jalakoja tutisuttannu.Taijjan tästälähin ottaa vaan yöksi tuon.hmph.
Tosta Karvarin viestistä muistin sen haittavaikutuksen mikä mulle tuli siitä lihasrelaksantista. Se oli just se tutina. Muistan kun anopin luona istuttiin syömässä keittoruokaa ja mulla käsi tutisi niin että ei meinannut keittoa saada lusikalla suuhun saakka.
Sen jälkeen lopetin niiden syömisen ja olin huomaavinani ettei siitä lopettamisesta muuta vaikutusta tullut kuin että tutinat loppui.
Onko kellään kokemusta Omron lihasrentouttajasta?
Jadella oli muistaakseni joku tuommonen käytössä vai muistanko väärin?
Veljeltä lainassa joku lihasstimulaattori. Auttanut kaikkein pahimpaan jumeihin.
Kirsikka,minkä merkkinen aparaatti?
Karvari, tuon vekottimen ”kädet” on sellaiset pallukat jotka hieroo. Ei kaikkein hellin laite mutta minulla tuntuu hyvältä.
Jos olet noin hellänä, tuo vekotin taitaa olla liian raju.
Se lämpöjuttu on kyllä tuossa vekottimessa aika ihana sen hieronnan aikana.
Mulla oli aikoinaan tk;sta lainassa kokeiltavana tuo omron lappusysteemi selän takia. Eipä siitä ollut sanottavasti hyötyä.
Sain sittä tukiliivin kuntoutuksen kautta ilmaiseksi kun en päässyt sängystä ylös kun olin juuri ollut olkapääleikkauksessakin eikä edes käsillä.voinu avittaa itteään.
Tuo liivi on ollut tarpeen monasti.
Tulin just hierojalta. Otti oikein kunnolla hartiat ja lapojen seudun. Pari viikkoa takaperin en olisi pystynyt menemään. Oli niin kipeä koko yläselkä. Varovaisella venyttelyllä, roikkumisella ja kylmägeelillä sain siihen kuntoon että pystyin hierojalle menemään. Ja lihasrelaksantilla. Otan sitä yötä vasten. Dolania syön. Aiemmin oli zirdalud, mutta se sai pään ihan jumiin ja väsytti liikaa. Yksilöllistä tämäkin. Mieheeni ei vaikuta mitenkään kumpikaan noista.
Mulla tulee lapojen alapuolelle tasaisin väliajoin niin paha jumi, että hermottaa sieltä sydänlihakseen. Aiheuttaa rytmihäiriöitä. Ei niin kiva. Sain siihenkin hyvän venytysohjeen ja tuntuis auttavan.
Hiukan Piikkiksen venytyksen mukaan hellin hermoa, joka lähtee tuolta selkärangasta, hieman lapaluun alapuolelta ja kulkee pikkurilliin. Laitan muovipulloon lämmintä (kuumaa) vettä, tungen sen pystyyn isännän löhötuolin selkänojan reunassa olevaan koloon ja nojailen siihen hartaudella, hieman paikkaa vaihdellen.
Mulla ei lihakset oo koskaan niin kipeet etteikö niitä vois hieroa. Pikemminkin päin vastoin, mitä kipeämpi, sitä enemmän ne huutaa hieronnan perään. Niin me ollaan erilaisia.
Kyllä on taas hartiat ja kaikki jumissa,kun ei ole varaa hierojalla käydä.Olen omilla rahoilla yrittänyt käydä,mutta nekin loppuu joskus ja maksusitoumusta ei näköjään kaikille anneta.Onko kenelläkään verenpaineiden heittelyä,kun minulla se voi saman vuorokauden aikana heitää,aamulla voi olla 140 98 ja illemmalla jopa 88 64 ja kolme eri lääkettä on en ymmärrä mistä voi johtua,voiko olla niskajumit syynä?
Joo,muistelen kaiholla aikoja mitä kovempi hieronta sen parempi olo.
Näillä mennään nyt
Siis omronin elite 2
Kiitos Kirsikka!
Taijjan laittaa tilauksen menemään.
Maanantai oli eka työkokeilu päivä… sujui hyvin ,mutta ilta olikin yhtä tuskaa. Selkää ja jalkoja kaappasi ja särki. Onneksi eilen oli vapaa päivä. Nyt taas tänään töihin… täytynee ottaa vähän iisimmin ja muistaa istua välillä.
Shit mikä jaska päivä aamusta fyssari soitti ja siirsi hoijjon huomiselle.Koko päivän oon ollu ku zombi,haahuillu ja yrittänny pysyä pystössä.Buranaa menee taas ku leipää,niska s##tanan kipiä
oksettaa ja mieltä kääntelee
Kaulakiikkuun joutas
Älkää hyvät ihmiset vedelkö buranaa ku leipää…sillä saatte maksanne kiroosiin jos kauan vetelette…kannattaa mennä piikille akuuttina :-) Lekurikin voi määrätä pelkkää särkylääkettä …tulehduskipulääkkeet ei aina edes auta Jos on jumi niin relaksaavat yöksi on avuliaampia.
Itseni kanssa olen ihan jumisäryissä ton fibron kanssa kun kosteakylmä niinko tehostaa särkytilaa… koetan pallojumpata aina kun pillerit vaikuttaa ja sitten ei tahdo päästä rappusia ylös. Iskiaskin osoittautui paremminkin selkäydinkanavanluisten juuriaukkojen ahtaumaksi. Oiskohan tuohon lyhennettä?
Buranaa (800) olen jo yli kymmenen vuotta syönyt, enemmän ja vähemmän ja melkein päivittäin aamuin illoin.
Verikokeet priima … kopkop.
Buranaa määrätään minulle jatkuvasti nivelvaivoihin koska vähentää mm. tulehdusta.
Buranahan meinathan lopettaa ku son niin paha myrkky mahalle. Mahan suojalääkettä kannattaa syyä jos buranaa syö palijon.
Buranahan vie kivun hyvin, siitei pääse mihinkhän
Jade, miten niin Bursku lopetetaan? Silloin olen ihan pulassa.
Massuni kestää ihmeen hyvin Buranaa jos vertaa muihin samantyyppisiin.
Somaccia löytyy kyllä lääkekaapista.
Eikö jokunen aika sitten väitetty että Asperiini on ihan vihoviimeinen myrkky? Sitäkin saa vielä.